Thenie filozofike

109 7 0
                                    

Kurre mos e humb shpresen,gjithmone do te kete nje drite qe do te ndricoje rreth teje.!

Ne bote nuk ka as teresisht te lumtur e as teresisht fatkeq.I lumturi e ka nje brenge dhe fatkeqi nje shprese.!

Te gjithe duan te ndryshojne boten,por askush nuk deshiron te ndryshoje veten.!

Nese nuk mundesh t'i japesh lumturi te tjereve,ateheremos i merzit ata.!

Mënyra më e mirë për të patur sukses në jetë, është të ndjekim këshillat që u japim të tjerëve.!

-Gruaja mund ta duroj varferine,shëmtin dhe jeten plote angazhimetë burrit, mirpo ajonuk mund ta duroj sjelljen e keqe te tij.!

Duke u përpjekur të jem i sjellshëm me të tjerët, unë shpesh gjendem me shpirtin të bërë copash.!

Nese nuk shkon pas asaj qe do,nuk do ta kesh ate.Nese nuk pyet pergjigjja do te jete gjithmone jo.Nese nuk ben hapa gjithmone do te jeshe ne te njejtin vend.!

Kur te gjykojne shokët e miqtë atëherë ç'ka pret nga armiqtë.!

Nese ndalesh gjithmone sa here qe nje qen leh,nuk ke perta mbaruar kurre rrugen tende.!

Mos u ankoni kurre per gjerat qe prinderit nuk kane mundur t'ju japin.Ndoshta ka qene gjithcka qe kishin.!

Nje dite te gjithe do largohen, ajo qe mbetet prej tyre jane kujtimet. Ndryshimi qendron ne faktin se njerezit me te rendesishem kujtohen pergjithmone...!

Thenie filozofikeWhere stories live. Discover now