Bölüm 2

621 44 19
                                    

Genç kız bir ara sokakta sessizce avını bekliyordu. Olacakları görmüştü. Karanlık köşesine iyice sindi. Saatine baktı, rüyasında saat tam 21:08 de gerçekleşecekti olay ve henüz üç dakikası vardı. Hala kendiyle ilgili gördüğü rüyanın etkisinden kurtulamamıştı. Artık tamamen hatırlıyordu...

Bir yetenekle doğmuştu. Bir yetimhanede büyümüştü. Şu an yanında olan ve ona inanan bütün dostları hayatında sahip olduğu yegâne insanlardı.

Kaldığı küçük evi, devlet tarafından tahsis edilmişti. Bir sınavla başlamıştı her şey... Bu birim zeki insanların peşinden gidiyordu. Ama bir süre sonra bu kızda daha farklı bir yetenek olduğu fark edildi. Onu yetiştirip merkezde çalıştırmaktı niyetleri ama eğitimler sırasında saha da daha faydalı olabileceği anlaşıldı. Bu uzun bir zaman önceydi.

Ömer onun yetimhaneden arkadaşıydı. Ama sırrına ortak olan zaman içerisinde iki kişi daha olmuştu. Harun ve Esra... Onları çalıştığı birimde tanıdı. Birçok operasyona beraber katıldılar. Esra daha çok merkezde çalışıyordu, onun uzmanlığı bilgisayarlardı. Onu ilk tanıdığında çok çelimsiz bulmuştu. Kırılgan ve naifti. Operasyona katılacağını duyduğunda onu nasıl korurum planları yapmıştı genç kız. Ama Esra göründüğü gibi değildi. Nasıl bir psikopat olduğunu yine aynı gün öğrenmişti. Onun sıska bedeninin bu kadar güçlü ve hızlı olması onu hayli şaşırtmıştı.

Harun onun için Ömer gibi bir ağabey olmuştu. Ona kimsesizliğini bu insanlar unutturuyordu...

Saatine baktı tekrar son 15 saniye kalmıştı. Biraz ileride rüyasında gördüğü kızı gördü. Ve onu... Adam kıza zarar vermeden kızın yanına gidebilirdi. Bu kızı kurtarırdı, ama bu sahneyi yaşamıştı daha önce o zaman başka birinin canını yakacaktı. Olayın gerçekleşmesini bekleyip müdahale etmek daha sağlıklıydı... Karanlık köşesine iyice sindi. Adamın kıza yaklaştığını görebiliyordu. Bir süre sonra kızı taciz etmeye başladı adam, kız kurtulamıyordu.

Cemre karanlık köşesinden çıktı. Adam kızın kolunu sıkıca tutmuştu. Gözleri Cemreye kaydı. Genç kız hafifçe gülümsedi. "Klişe olacak biliyorum, şimdi ben senden o kızı bırakmanı isteyeceğim ama sen bırakmayacaksın birde o pis dişlerini göstererek sırıtacaksın." Dediği gibi oldu adam dişlerini göstererek sırıttı.

Cemre rahat adımlarla adama biraz daha yaklaştı. Sonuçta o bir kadındı, karşısındaki adam ondan korkması gerektiğini o ana kadar fark edememişti. Ta ki genç kızın gözlerinin içine bakana kadar. Kızın rahat tavrı, gözlerinde en ufak bir korku kırıntısı olmaması ve tehlikeli bakışları...

Adamın içgüdüleri kaçması gerektiğini söylese de, mantığı onun sadece bir kadın olduğunu söylüyordu. Sırıtışı biraz daha genişledi. Artık bütün dişleri görünüyordu. "Sıraya geç güzelim, önce bunun tadına bakacağım"

Bir saniyeliğine kolunu kurtarmaya çalışan kıza baktı. Göz göze geldiler. Nasıl çaresizce bakıyordu... Onu orada bırakıp gidecek diye korkuyordu. En fazla 19-20 yaşlarında bir kızdı. Üzerinde pijama vardı. Markete çıkmış olabileceğini tahmin etti.

Cemre de gülümsedi. Bu gülümsemenin ne kadar tehlikeli olduğunu, orada bir kenarda bekleyen Harun'dan başkası bilemezdi. "Ben uyardım."

Adama o kadar hızlı yaklaşmıştı ki bir an ne olduğunu anlayamadı. Ta ki kaburga ve çenesindeki acıyı hissedene kadar... Kız adamın elinden kurtulduğunda Harun hemen kızı tutup kenara çekti. Genç kız ilk önce ondan da korktu, bakışlarını yine Cemreye çevirdi. Çaresizdi ve güvenebileceği tek kişi bu kızdı. Adam yerde kıvranıyordu. Cemre de güven vermek istercesine kıza baktı. "Onunla git" dedi. Genç kız Harun'un onu oradan sürüklercesine götürmesine izin verdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O Bana Ait #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin