YALNIZLIK mı ? GEÇMİŞ mi?

64 19 0
                                    

Arka bahçede yarım saattir oturuyordum benim yüzümden başına her türlü bok gelen bi adet yaprak vardı ve ben ne bok yiyeceğimi bilmiyorum.

Sanırım sıyıracam düşünmekten ayağa kalkarak yazlıktan uzaklaştım yaklaşık yarım saattir yaprak bana sesleniyordu sanırım pes etti sonunda (!) kapıyı açarak çıktım biraz yürümek iyi gelirdi sanırım yürümekk sessizlik yalnızlık.
Aklıma abim gelince burukça gülümsedim 2 yıl öncesine kadar abimle konuşabiliyordum ona sarılabiliyordum onu sinir edebiliyordum.
Abimi kaybettiğim günü düşündüm.

2 SENE ÖNCE
Okuldan çıktıktan sonra eve doğru koşarak gittim çok heycanlıydım abimle planlarımız vardı eğlenecektik babamı annemi dersleri düşünmeden .
Evimizi görünce bi heycan sardı içimi daha lise 2ydim abim ise 18 yaşında ygs maduru sınava girecekti aslında omu girecekti yoksa sınavmı ona girecekti merak konusuydu :D

Evin kapısını açarak merdivenlerden çıktım bi yandan sesleniyor bi yandan ayakkabılarımı cıkarmaya çalışıyodum "Tirej Abi" ses seda yoktu .

Aklıma gelen fikirle sinsice sırıttım eğer uyuyorsa üstüne su dökerdim koşarak çıktığım merdivenleri indim ve mutfağa girerek sürahideki suyu alarak tekrar merdivenleri çıktım kapı kulpunu açarak bağardım.

"Ebeni yedim ab..."
Dehşet içinde tavana baktım abimin gözleri pörtlek vücudu mosmor boynunda bi iple asılı tavana "abiii" koştum bi yandan bağarıyordum"abi yalvarırım bırakma beni abii" abimin yanına gelince sandelyeyi çektim ve ayağından yukarıya taşımaya çalıştım hıçkırarak ağlamaya başladım içimden gelen bi çıglık koy verdim kulakları sağır edecek derecede bağarmıştım.

"Abi hayır hayır bırakmadın değilmi beni buda bi şaka Hadi bu sefer kızmıycam hadi ellerim yoruldu hem " biliyodum gerçeği ama kabullenmek istemiyordum o ölmüştü hala kaldırmaya çalışıyordum onu "abi" tekrar bi cıģlık attım ve abimin ayaklarını bırakarak pencereye koştum "ambulans çağırın lütfen" babamın arabası görüş alanıma girince bağardım"baba tirej o onu çıkaramıyorum yardım et"
dedim hıçkırarak hayır hayır o ölmedi ölemez söz vermişti babam odaya girince koşarak elinden tuttum "hadi baba tireji çıkaralım ordan" delirmiş gibiydim babam kolunu çekip odadan çıkıyordu."baba tireji çıkaralım!!" Dedim bağırarak.

Bebi dinlemeden aşağı indi "abi beni bu adamla bırakmadın değilmi hayır hayır ölmedin...
beni bıraktın işte gittin ...hayır hayır gitmedin sen bırakmazsın beni dimi abi"
Ses gelmeyince dizlerimin üzerine çöktüm ve saçımı çekip ağlamaya başladım aslında bağarmaya abim tam önümde hala tavana asılıydı.
Artık ailem yoktu arkadaşım yoktu ben yalnızdım artık ...

●●●●●●●●ŞİMDİKİ ZAMAN●●●●●

Hatırladığım geçmişimle yüzümü buruşturdum ve gözyaşlarımı sildim birden önüme doğu çıkınca çığırdım."Ebeni sikim " diyerek baş parmağımı dişime götürup yukarı doğru ittirdim.

Sırıtarak bana doğru geldi
"Korktunmu küçuk " dedi eğlenir bakışlarıyla bana bakarken .
"Siktir git benle uğraşma artık"
Diyerek yürımeye çalıştım yanından geçerken önüme geçti sağa gittim oda sağa geldi sola gittim yone sola geldi
"Hey bi dakika bebek gibi ağladınmı sen ?" Diyerek kahkaha attı.

Kaşlarımı çatarak ciddi bi sesle konuştum "adammısın lan sen ?!"
Eğlenir tavırları sertleşince geriye doğru adım attım.
"Sana adamlığımı göstermemi istermisin?!" Yanından son hız koşmaya başladım affalladıgı için kolay olmuştu .

Arkamı kontrol ede ede yaklaşık yarım saattir koşuyordum sonunda işlek bi caddeye girince derin bi nefes aldım.

Bi taksi duragına gidince tek bi taksinin olduğunu gördüm koşarak oraya doğru gittim kapıyı açıp arkaya bindim
"Beylikdüzüne" "beylikdüzüne" aynı anda gelen erkek sesiyle kafamı sağa cevirdim"hassiktir"
Diyerek fısıldadım.

●●●●multimedya : taksideki yahşuklu :D

DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin