01 // The Summer Begins

1.1K 113 20
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

"Jsem vážně nervózní." Přiznal Niall. "Nemůžu uvěřit, že Aimee je už absolventkou."


Souhlasně jsem přikývla a podívala se dolů na jeho ruku, která odpočívala na mém stehně. Seděli jsme uprostřed davu na skládacích židlích a společně s ostatními jsme nervózně čekali až naše děti příjdou na pódium.


"A teď předškolní absolventi roku 2015!" Ozval se z repráku ženský hlas.


Všude okolo nás se ozýval křik a tleskání, ale nikdo nebyl ani zdaleka tak hlasitý jako můj přítel, který se postavil a skandoval Aimeeino jméno.Nechala jsem ho ať se baví, protože na něm bylo vidět, že si celou tuhle tatínkovskou věc vážně užívá.


Po potlesku (a hlasitém křičení Nialla) se konečně na pódium dostavili předškoláci v maličkých talárech. Jako čtvrtá nastoupila Aimee, které už byly 4 a mě to přišlo jako by mi rostla přímo před očima.


"Podívej zlato!" Zašeptala jsem směrem k Niallovi, když jsem ukazovala na Aimee. Niall najednou vytáhl telefon a vyfotil asi tak milion fotek. Hned jak nás Aimee spatřila rozzářil se jí obličej a ruce jí vystřelily do vzduchu a mávala nám jako zběsilá. 


"Tak rychle roste." Povzdechla jsem si. "Nemůžu uvěřit tomu,že už příští rok půjde do školky."


"Nemluv o škole. Jsem z toho smutnej." Stěžoval si Niall.Vždycky když došla řeč na to, že Aimee roste a už brzo půjde do opravdové školy začal být Niall nevrlý. Věděla jsem, že nechce aby Aimee vyrostla, ale musela jsem mu připomínat, že se to stejně jednou stane ať chceme nebo ne.


"Teď budu volat jednoho předškoláčka po druhém, aby přišli ke mě a převzali si diplom a cenu za to, že dokončili náš předškolní program. Pokud máte i mladší děti nezapomeňte na to, že je náš program i pro mladší. A teď začneme. Ráda bych zavolala Adama Hillse..." Začala žena na pódiu.


"Opravdu jít teď musíme koupit zlatou rybičku?" Kňučel Niall.


"Ano." Rozhodla jsem."Už jsme jí to slíbili."


"Nemůžeme jí říct, že mám alergii?" Zkusil to a já protočila očima.


Jediný způsob jak přesvědčit Aimee aby se zúčastnila předškolního programu bylo slíbit jí nějaký druh domácího mazlíčka. Niall i já jsme se shodli na tom, že jsme nejlínější rodiče na planetě, protože jsme jí dovolili zlatou rybičku, aby jsme s tím neměli moc práce.


"Koupíme jí dvě Bety a ony se navzájem zabijou." Smála jsem se. "Můžeme se z toho tak vykroutit."


"Jsme hrozní." Uchechtl se Niall."Podívej už jde Aimee."


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 17, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Super 8 [ Niall Horan ] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat