5. Chapter

59 5 2
                                    

Sedím na sedačce a v právé ruce držím mobil a v levé lístek se Zaynovim číslem. Přemýšlím zda mu mám napsat nebo to nechat a doufat že už do bistra nepřijde. Ale přece nemůžu být tak zla. Nikoho tu nezná tak by mě měla pomoc neublížila.

Odemknu mobil a otevřu zprávy.

"Ahoj tak kdy by jsi chtěl provést po městě? Anne." napíšu a ještě si to asi pět krát přečtu než dam odeslat.

Sakra co jsem to udělala!? Zamknu mobil a hodím ho vedle na sedačku. Hlavu si položím do dlaní a modlím se aby to vše byl jen sen. Jenže s mého modlení mě vyruší příchozí zpráva. Prosím ať není od něho.

"Hodilo by se mi zítra a mohli by jsme se stavit i na obědě co tomu říkáš? Zayn."  nemohu uvěřit ze jsem mu opravdu napsala a on mi odepsal. Když ho vůbec neznám.

Nerada se seznamuju s novýma lidma. Ale jak koukám už se s toho asi nevykroutim. Kdybych mu napsala ze něco mám tak by to přeložil na jinej den. Co odjet s města? To by mě nenašel a já bych s nim nemusela ven. Sice je to jen provedení po městě.

Vezmu do ruky mobil a začnu vyťukávat odpověď.

"To se mi taky hodí ale musím byt ve dvanáct v práci takže asi oběd padá." odeslat. Ano lhala jsem popravdě nemusím mám volno ale nechci jít s nim na oběd. Nemám s něj dobrý pocit a když se ho zbavím dřív tím líp.

"Ok. Kde tě mám vyzvednout?"

"Sejdeme se na tom rohu jak jsme se srazili v devět." Hned odepíšu nechci totiž aby věděl kde bydlím. Neví to ani Alex a to se spolu bavíme už dost dlouho.

"Dobře." přišla mi odpověď na kterou jsem už nijak nereagovala. Mobil jsem položila na stůl před sedačkou a odebrala jsem se do kuchyně.

Byl pravý čas na večeři. Ale já neměla moc náladu na nějaký kuchyni a tak jsem si udělala jenom těstovinový salát.

Uklidila jsem po sobě v kuchyni a šla spát. Zítra mě čeká zajímavý den na který se musím pořádně vyspat.

Tenhle díl je o ničem. Ale v příští části už bude znovu Zayn a Anne mu bude ukazovat město. Upřímě nevím jak mě tohle napadlo. :-D

WatchedKde žijí příběhy. Začni objevovat