16.BÖLÜM-KURTULUŞ MU?

103 5 0
                                    

Erkenden uyandım içim kıpır kıpırdı. Elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdikten sonra aşşağıya indim. Henüz babam uyanmamıştı. Ben de ona küçük bir not bırakarak dışarı çıktım. Sadece boş boş yürüyordum. Birden Carl ile karşılaştım ve birlikte yürümeye başladık.

CARL= Neden bu kadar erken evden çıktın?

BEN= Sen neden çıktıysan ben de o sebeple çıktım.

Sessizlik...

CARL= Benim gitmem gerekiyor. Daha kahvaltı yapmadım.

BEN= Peki.
Deyip yanağına bir öpücük kondurdum.

Sonra da kendim yürümeye başladım. Baya bir yürüdükten sonra Enid ile karşılaştım.

ENİD= oo Bugün herkes erkenci.

BEN= Evet biraz öyle oldu.

ENİD= Siz Carl ile çıkıyorsunuz değil mi? (sinirle)

BEN= Evet.

ENİD= Bugün birlikte dışarı çıkalım mı?

BEN= Saçmalama çok tehlikeli.

ENİD= Burası güvenliyse niye yanında bıçak taşıyorsun.

BEN= Bu seni ilgilendirmez !

ENİD= Hadi ama lütfen sadece biraz ot toplayacağız.

BEN= Peki ama hemen geri döneceğiz.

ENİD= Anlaştık.

Sonra da ayrıldık. Enid'le bizim evin arkasında buluşacaktık. Enid'i hiç sevmiyordum. Çok sinir bozucuydu.
Teklifini kabul ettiğim için biraz tedirgindim.

Duvarlardan atlayarak dışarı çıktık. Ormana yürümeye başladık. Enid ilerideki nehirden su içicem diyerek yanımdan ayrıldı.
Tek başımaydım ve korkuyordum. Keşke şu mal Enid'i dinleyip buralara gelmeseydim. En azından silahım yanımdaydı. Birden bir müzik çalmaya başladı. Çok güçlü bir sesti. Ses Enid'in müzik kutusundan geliyordu. Bu kız beni aylaklara yem falan mı etmek istiyordu ! Deli mi bu kız ! Çok geçmeden aylaklar etrafımı sarmaya başladı. Burdan çıkmam imkansızdı. Aylaklar fazla etrafımı sarmadan koşmaya başladım. Bi aylak ayağımdan yakaladı ve yere düştüm. Tam o anda enid ilerde sessizce bni izliyordu. Aylaktan kurtulmak için ayakkabımı çıkardım ve Enid'e doğru koşmaya başladım. Enid birden şaşırdı ve Aulaklar ona da saldırmaya başladı.

BEN= Birazdan kendi kazdığın kuyuya kendin düşeceksin !

ENİD= Sen öyle san !

Enid yönünü değiştirdi. Ben de Enid'in arkasından gittim.
En sonunda saklanıcak bir yer buldum ve saklandım. Enid ne yaptı bilmiyorum. Saklana saklana eve gittim. Vardığımda her yer çok sessizdi. Evin kapısını bn çalmadan babam açtı. Hemen bana sarıldı.

BABAM= Seni çok merak ettim neredeydin?

BEN= Enid ile biraz gezdik.

İçeri girdim ve direkt yatağıma uzandım. Olanları gözden geçirdim. Enid resmen beni öldürmeye çalışmıştı.
Sinirle yataktan kalktım. Kapıyı sertçe çekerek dışarı çıktım. Yolda Enid'i gördüm. Üzerine yürüdüm.

BEN= Sen ne yaptığını zannediyorsun ! Öldürrüm seni !

Diyerek saçından tuttuğumla yere yatırdım. Delice tekmelemeye ve sert darbeler vurmaya başladım.

Herkez kavgamızı izliyordu. Gerçi bu bir kavga değildi. Ben Enid'i dövüyordum. Haketmişti ama.

Carl belimden sertçe tuttu ve beni ayırdı.

BEN= (bağırarak) o beni öldürmeye çalıştı !
Dışarda beni aylaklarla baş başa bıraktı !
Enid'in elinde bıçak vardı ve birden bileğini kesti, kesmeaiyle yere yığıldı.

Ben resmen şok geçiriyordum. Tüm olanı biteni herkese anlattım. Kız pisikolojik sorunluymuş.

THE WALKİNG DEADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin