Merhaba arkadaslar bugün hikayemizin 2. Bölümünü yazicam umarım begenirsiniz ✌☺
- Çok sevindim oğlum tebrik ederim cok guzel bir puan dedi annem sesinde şefkat vardı . - Saol anne dedim ve odama cıkmak icin merdivenlere yöneldim . Odama girdikten sonra yatağıma sırt üstü uzandım Telefonumun melodisi odada yankılanırken hemen komidinin üstünde duran telefona baktım
Kimden : Sinem Aksoy
Kime : Aslan Taş
Merhaba müsaitsindir umarım . Telefon numaranı ahmetten aldım Sadece dünki olaydan dolayı tekrar özür dilemek istedim .
Kime : Sinem Aksoy
Kimden : Aslan Taş
Sorun değil kafana takma birşeyler yapalımmı bu akşam ?
Bu soruyu sorduğuma hala inanamazken telefonumun melodisi tekrar çalmaya başladı
Kime : Aslan Taş
Kimden : Sinem Aksoy
Olur saat 8:00 da hazır olurum okulun ordaki kafede buluşalım Hazırlanmaya başlıyım gorusuruz .
Vakit kaybetmeden duşa girdim Çünki duvardaki saat 6:30 u gösteeiyordu ve benim hazırlanmam gerekliydi Duştan cıkar çıkmaz galdrobumun kapaklarını açtım siyah dar paça bir pantolon ve beyaz şık bi gömleği elime alarak giymeye başladım bu hayatımdaki ilk randevu olacaktı ve ben şık görünmek istiyordum .
Ben çıktım anne diye bağırdım annem - Nereye oğlum ? Diye sordu sesinde merak vardı - Arkadaşımla buluşucam anne geç gelmem dedim ve evden çıktım
Dolmuştan bizim okulun ordaki durakta indim ve kafeye doğru ilerlemeye başladım kafenin önüne geldiğimde Sinemin içerde oturduğunu fark ettim siyah mini bir etek üstünede beyaz bir bluz giymişti ve çok hoş görünüyordu vakit kaybetmeden yanına gitmek üzere kafeye girmek üzere kapıya doğrü yöneldim .
-Merhaba dedim sesim buz gibi çıkmıştı . - Merhaba otursana desi sesi benim aksime sıcacıktı . Taman diyerek oturdum sinem - Birşey icermisin ? Dedi - Kahfe alırım dedim ve garsona 2 kahve sipariş ettim .
Sinemin telefon melodisi kafede yankılanmaya başlarken sinem telefonun cevapla tuşuna bastı ve konuşmaya başladı - Alo dedi - Ne tamam sakin olun hemen geliyorum . - Ne oldu dedim endişeli bir ses tonuyla Sinem ağlayarak - Annem İntihar etmiş dedi .
Bir bölümün daha sonuna geldik umarim begenirsiniz oy vermeyi unutmiyalim ✌✌