Dünkü maceranın ardından kızlar epey sarsılmıştı. Irmak bu yüzden hasta olmuş, hapşırık ve öksürüğün içinde gidip, geliyordu. Çarşamba günleri kızların pijama partisi günüydü. Irmak, Aslı'yı aradı ve bugün okula gelemeyeceğini söyledi. Aslı da Masal'a söyledi ve akşam üzeri Irmak'ı ziyarete gittiler.
Masal çikolata, Aslı da çiçek götürdü.Aslı:
- Canım geçmiş olsun, iyi misin biraz daha?
Irmak:
- Saol. İyiyim biraz daha.
Masal:
- Geçmiş olsun Irmak. Bugün de pijama partimiz vardı ama...
Aslı Masal'ı dürtükledi ve ''Ayıp değil mi '' dercesine bakış attı.
Daha sonra kalktılar. Evlerine dağıldılar. Bugünleri de böyle geçmişti.
Kızlar piknikte kayboldukları için meşhur su savaşını yapamamışlardı . Bundan dolayı üzgünlerdi.
******************************************************************************************
Annesi ırmağa nane limon ve birçok doğal içecekler içirdi. Irmak biraz biraz iyileşmeye başlamıştı ve annesi :
- Kızım biliyorsun ki yarın babanla evlilik yıldönümümüz bizde balayına gittiğimiz yere 2 günlük tatile gitmeyi planlıyoruz.
- Tabi anneciğim gidebilirsiniz de...
- de si ne ?
- O zaman ben de tek kalmayım diye Aslı ve Masalı çağırırım .
- Olur canım. Bende onu diyecektim. Kızlara dersin anne ve babaları izin verirse gelirler.
- Tamam o zaman arayım ben onları
*********************************************************************************************************
Aslının telefonu çalar ve annesi telefonu açar .
- Irmak sen misin ? canım
- Evet Ayşe teyze benim. Aslıyla görüşecektim de...
-Kızım Aslı bakkala gitti . Ben Aslı gelince seni aratırım.
- Peki Ayşe teyze görüşürüz. Kendine iyi bak.
Irmak Aslıya ulaşamayınca Masalı aradı...
Masalın telefonu çalar
Hangi mum yanar ki yatsıya kadar...
- Alo
- Alo Masal nasılsın ?
- İyim canım sen ?
- Bende iyiyim de şey annem ve babam 2 günlük tatile gidecekler ve ben evde yalnız kalmak zorunda kalacağım . Aslıyıda aradım ama ulaşamadım . Bize gelir misin ?
- Canım ben bir annem ve babamla konuşayım seni ararım.
- Tamam olumlu cevap bekliyorum . öpüldün by by
******************************************************************************************************
Masal Aslıyı arar.
- ASLI
- Efendim canım
- Irmak ile görüştün mü ?
-evet ama henüz kalıp kalmayacağımı söylemedim
- benim bir planım var.
ve konuşma devam eder...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
Genç Kız Edebiyatı3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...