28.září 2015 Ne.

116 11 1
                                    

28.září 2015 Ne.

Dobré ráno deníčku. To jsem se ale krásně vychrupinkala. Je něděle, takže svátek volna a dneska se chodí občas do kostela i na pohřby. Já s mamkou jdeme po obědě do kostela, kde se schází celá vesnice. Je to zvyk, i když na boha nevěřím.

To je nuda. Sedět a poslouchat ty debilní keci nábožných lidí a mnicha. Protože se nudím koukám po všech koutech toho zasmrádlého kostela svěcenou vodou. ( Pro upíry škodlivá!( Vlastně.. jak to že tu Mattew není? Všichni ostatní tu jsou.. je divnej, ale najednou jsem Mattewa uviděla jak ukazuje ať jdu za ním. Zaťukala jsem si na čelo.. bohužel v blbou chvíli na blbém místě. ,,Sára Sanbird by nám chtěla asi něco říct viď?" A povídal se na mě jako na vraha. Běž si radši vykládat ty svoje star hloupý řeči dědku plesnivá! To jsem radši neřekla, ale myslela si to. ,,Ne.. nic." A mile jsem se usmála. Pak jsem ,,poslouchala" ty jeho blbý žvásty dál. Po skončení jsme mohli jít domů. Všichni se opláchli svěcenou vodou. Já jsem si ji nabrala do rukou a přelila do malé nádůbky. Venku Mattew ještě pořád čekal, nechtěla jsem jít kolem něj, tak jsem změnila směr a rychlím krokem šla domů. ,,Sáro!" Nezastavovala jsem se a zrychlila krok. ,,Přestaň dělat že mě neslyšíš Sanbird!" ,,Co zase chceš! Vypadám na to že mě zajímáš?! Běž si radši za Lolou!" ,,Krásně voníš, jaký parfém používáš?" ,,Co? Nevonila jsem se!" Otočila jsem se a chtěla odejít. Mattew mě ale zase otočí za tepnu zpátky k němu! Ale počkat.. vždyť byl alespoň tři metry ode mě! ,,Nech mě! Si.." ,,Co! Povídej, rád se něco dozvím!" Polkla jsem..,,Tak co si mi chtěl říct.." Řekla jsem docela mile.. v kapse jsem měla tu lahvičku ze svěcenou vodou.. Nejradši bych mu jí roztřískla o tu jeho kebuli.. ve které stejně nic nemá..Začal se ke mně nebezpečně přibližovat.. To už jsem ale já mrskla tu lahvičku do jeho hlavy, která se roztříštila. A až teď začal můj maraton.

****

Ahojky, tady je po delší době další část. Protože je krátká hned zítra vyjde další, takže doufám že se vám tato líbí a že se budete těšit na zítra:)) 

Tajný deník Sáry SanbirdKde žijí příběhy. Začni objevovat