Cesta

220 9 0
                                    

Byla jsem trošičku unavená,tak jsem si šla a chvíli lehout ... Celkem vesele si spím .. Probudím se celá zmatená a vidím že je šest hodin ... Vyletěla jsem z postele a byla na sebe naštvaná že na nechystání mám jen hodinu... Šla jsem se najíst a utíkala do pokoje. Přemýšlela jsem co si mám vzít na sebe.. jelikož mám motorkářský styl takže pro mě mi hodně věcí nesedí. Vzala jsem si lehké černé šaty,balerýnky a černou kabelku. jdu do koupelny k zrcadlu se nalíčit. S náplastí na líčku vypadám jak debil,to si v žádném případě nemůžu nechat!... Pomyslela jsem si a v tu ránu jsem si vzala do ruky make-up a dala si trošku na obličej,nebylo to nějak moc viditelné ale zakryla jsem to ještě trošičku červenou tvářenkou. Na oči jsem si dala tekuté oční linky řasenku a lesk na rty. Moc se nemaluji,protože to k životu nějak nepotřebuji,ale vypadala jsem celkem divně s tou odřeninou.

''Vikyy!'' Volá mě mamka bežím za ní dolů a ptám se co potřebuje. Odpovídá ''Jdu ven s kamarádama,pozdrav Davida a Ivušku,přijď domů s rozumem a jestli se nevrátím,tak jsem spala nejspíš u Pavly.'' Všechno jsem jí odkývala šla jsem do pokoje a slyšela jsem jenom zabouchnutí dveří. Koukám na hodiny a tam sedm.. No jo,co čekat zase přijedou pozdě. Odpověděla jsem na pár zpráv  a šla jsem se kouknout do garáže jak na tom je motorka. Jenom pár plastů odřených,jinak motor v pohodě. Díky bohu. Slyším přijíždět auto a už si sem 100% jistá kdo to je,jdu si pro zbytek věcí a vybíhám ven.. '' Ahoj viky sluší ti to'' Slyším v povzdálí od Ivči. kouknu na ní usměju se a pozdrav jí vrátím a poděkuji. Nasedám do auta kde je řidič neznámý chlápek a david sedí vedlě něho. Pozdravím oba dva a seznámím se s řidičem. Co jsem asi pochytala tak se jmenuje Sebastian..Ivča s ničeho nic dodala '' Tak můžeme vyjet ne?'' Sebastian jí to odkýval nastartoval a vyjeli jsme do nedalekého klubu. Za cestu ze mně Sebastian nemohl spustit oči,pořád na mě koukal ve zpětném zrcádku a asi si myslel že já si toho nevšimnu.

MotorkářskáKde žijí příběhy. Začni objevovat