♥58♥

2.7K 111 2
                                    

Bella

Ráno jsem se probudila okolo deváté hodiny. Vstala jsem a všimla si že tu Justin není. Udělala jsem si drdol a šla dolů. Došla jsem dolů a u stolu seděla Maddie s Justinem a cpali se palačinkami byl tam ještě jeden talíř. ,,Ahojky zlata" řekla jsem a oni mě taky pozdravili a Justin mě obdaroval polibkem. Někdo zazvonil to bude asi Sel. Vstala jsem a šla ke dveřím a otevřela je. Hned dovnitř přiběhla Sel s Gracie a já se podívala ven byli tam papz. ,,Nazdar holky" řekla jsem ,,Ahoj" řekla Sel udýchaně a Gracie mě objala. ,,Mám nápad dnes bude den volna Fredo asi za hodinu vydá na tvůj účet to video a my půjdeme do obchodu a pak na hřiště a video kdyžtak vyřešíme večer nebo zítra" řekla Sel ,,Dobře tak tu dnes přespíte" řekla jsem a podívala se na Gracie a ona přikyvovala ,,Tak dobře" řekla Sel a já jí objala. Grai se rozeběhla do kuchyně a už jsem slyšela hlasy. Kate dala jídlo holkám a já mezitím šla nahoru. Madison se postavila na postel a já jí zatím v její šatně vybírala oblečení ano taky má šatnu. Je tam říjen takže není zima ani teplo. Vyndala jsem jí džínové karaťase, tílko, a boty, slabší svetřík a pak ještě jsem jí vyndala čelinku. Oblíkla jsem jí vypadalo to hezky (oblečení v mediích) Na sebe jsem si dala džíny s vysokým sedem a tílko a mikinu která mi byla nad břicho není na zahřátí spíš jako modern. Vlasy jsem si udělala do vysokého culíku a šli jsme dolů Justin už byl oblečený ,,Vypadáte hezky" řekl Justin a chytil mě kolem pasu. Vyšli jsme ven a hned na nás dopadli blesky. Holky si dali instiktivně ruce před oči. Zavřeli jsme dveře a šli dolů a šli do garáže. Nastoupili jsme do auta a vyjeli z garáže. Vyjeli jsme kopec a pak jsme byli před nima. Otočili se a vykulili oči a taky fotili. Jsou to debilové. Jeli jsme do obchodního centra. Vylezli jsme z auta a jeli výtahem nahoru. Vylezli jsme v patře kde byli obchody a rozešli se ,,Hele v tom klipu bude DJ ne?" řekla jsem ,,Jo a já vím jaký" řekla a já zvedla obočí ,,Zedd" řekla šťastně ,,Co sním máš?" zeptala jsem se a podívala se na malý který šli napřed a Justin nás poslouchal ,,No jsme kamarádi a možná něco víc ale nevím jak by to brala Gracie víš jak to myslím protože ona má tátu a pak by byla zmatená kdybych přivedla domů novýho chlapa je malá nechci jí dělat v hlavě zmatek a tak" řekla a já přikývla ,,Ale takhle to někdy je že má dítě tátu a má nevlastního tátu a maminku" řekl Justin a propletl si se mnou prsty ,,Já vím ale je to těžký" řekla a my jme přikývli. Vešli jsme do obchodu s hračkami protože nás tam nasměrovali holky. Naštěstí Justin vzal na začátku vozík protože jsme věděli že to neuneseme. Justin volal Kennymu který přijel hned po nás takže chodí za námi. Holky si vybrali nějaké panenky a tak. Koupili jsme jim to. Šli jsme do obchodu kde prodávají jenom věci pro děti od narození tak do 5 let. Šla jsem k regálu s šatičkami. ,,Mami koukni na tyhle hezký šaty" řekla Maddie a ukázala mi světle žlůté šaty třeba na slavnost. ,,Chceš je?" zeptala jsem se a ona přikývla dala jsem je Justinovi do ruky který koukal do mobilu ,,Na co?" zeptal se ,,Potom si je Maddie vyzkouší co tam děláš?" zeptala jsem se ,,Scooter mi psal  že by jsme mohli třeba tak za dva měsíce udělat koncert" řekl Justin a já přikývla. Selena byla někde na druhým konci obchodu s Gracie. Šli jsme ke značkovýmu oblečení. Madison si vybrala dětské rifle v modré a růžové a ještě bílé barvy. Pak si vzala ve stejné barvě trička. Pak Justin jí ještě něco vzal. Má vkus po Justinovi. Vzala jsem jí krásnou mikinu od adidas. Šli jsme do kabinek všechno jí slušelo byla tam i Grai ta má zase styl po mámě skoro všechno má od adidas neo. My máme taky hodně věcí od Adidas. Koupili jsme to a prošli hodně obchodů Justin si koupil troje boxerky od Calvin Clein a já si tam koupila spodní prádlo. Když jsme došli k Supra obchodu tak se Justin hned rozeběhl k dětskému. Vzal tam několik páru bot se kterými Maddie souhlasila. Pak to stejné bylo u Adidas neo. Justin mě zatáhnul do Victoria Secret tak jsme malý nechali Kennymu. Justin mi do rukou házela samý kousky spodního prádla. Selena se jenom smála a taky si něco brala. Pokroutila jsem hlavou a šla do kabinky. Justin tam byl celou dobu mohl na mě oči nechat. Všechno mi koupil samozřejmě. Vyšli jsme z obchodu a hned se na nás nahrnuli fanynky tak teď jsem nevěděla koho jsou ty fanynky. Řvali Bello,Justine,Seleno vyfoť se snáma tak jsem se snažila vyfotit se všemi ,,Už si viděla tu stránku?" zeptala se jedna když jsem se jí podepsala ,,Ne?" řekla jsem ,,Je to stránka tvých fanoušků na facebooku už jich je tam přes 10000" řekla a já vykulila oči a objala jí. Selena to s Justinem asi slyšeli protože mě objali. Došli jsme do Strabucks a tam si objednali kávu a holkám jsme objednali nějaké dortíky. Číšník nám to přinesl ,,Můžu se holky s váma vyfotit?" zeptal se a my jsme přikývli. Nejdřív se Sel a pak se mnou a jako u ní mi dal pusu na tvář. ,,Nemusel ti tu pusu dávat" zavrčel Justin a upil si latté ,,Nech toho hodně tvých fanynek ti dávají pusu na tvář a žárlím?" řekla jsem a on zakroutil hlavou ,,No vidíš" řekla jsem a Selena se zasmála ,,Takhle to bylo stejný když chodil se mnou pořád žárlil na mý klučičí fanoušky" řekla Sel ,,On žárlí na všechno i když se obejmu se Scooterem nebo Kennym tak taky žárlí" řekla jsem ,,Kdo žárlí ten miluje" řekl Justin a dal mi pusu na tvář. Když holky dojedli tak jsme jeli na hřiště a tam se zdrželi nějaké ty dvě hodiny bylo to obrovské hřiště samozřejmě po nás chtěli podpisy. Když jsme dojeli domů tak jsme se všichni svalili na gauč a holky běželi nahoru si hrát do Maddie pokoje. Nechápu jejich energii. Se Sel jsme se domlouvali na klipu a Justin čučel na telku. Když byl večer tak Sel šla spát a my s Justinem jsme šli do vany. ,,Co kdybychom se konečně vzali po vánocích?" zeptal se ,,Klidně" řekla jsem a on mě políbil do vlasů. Dveře se otevřeli a tam byla Maddie přikryla jsem si prsa ,,Vy se spolu koupete?" zeptala se a Justin se zasmál. Postavila jsem se a Justin zakňučel a já si okolo sebe obmotala ručník a vylezla z naší velké vany. ,,Co si potřebovala zlatíčko?" zeptala jsem se a šla sní do ložnice od kud jsme vyšli z koupelny aby Justin mohl vylízt. ,,Mám žížu a Kate už spí" řekla a já přikývla a šla sní dolů. Tam jsem jí natočila vodu a ona se napila ,,Šup a jdi do postele" řekla jsem a políbila jí do vlasů. Utíkala nahoru a já šla za ní. V posteli ležel Justin a měl nové boxerky. Šla jsem do šatníku a schodila ze sebe ručník. Na mých bocích se objevili ruce poskočila jsem a otočila se na Justina. ,,Potřebuju tě" řekl Justin ,,Je tu Sel s Gracie a Madison nevím jestli už spí" řekla jsem ,,Prosím budeme potichu" řekla jsem a já ho místo odpovědi políbila.  Usmál se mi na rtech. Přešel se mnou k posteli a tam mě na ní položil. Nechtěli jsme  předehru. Justin si sundal boxerky a vnikl do mě. Zavzdychala jsem a Justin taky. Začal se pohybovat snažil se to utišit polibky ale nešlo to. Udělal se a já taky. Svalil se vedle mě a já dostala chuť na druhé kolo. Sedla jsem si na něho obkročmo a on mi chytil boky. Dosedla jsem na něho a začala se pomalu pohybovat ,,No tak zlato" zavzdychal Justin a já se začala víc pohybovat. Když jsme se dnes po druhé udělali tak jsem se vedle něj svalila a Justin nás přikryl ,,Dobrou" řekl a políbil mě na líčko ,,Dobrou" zašeptala jsem a pak usnula.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat