4.NİKAH?KINA?

11.8K 346 90
                                    

Yazarınızdan size koca bir merhaba.Oyuncuları tabletten girdiğim için yazamıyorum k.b. lütfen yorumları unutmayınız.

Media:Rüzgar
-----------------------

    Poyraz'dan...

    Dün nişan oldu. Ecem'i gizlice beş sene boyunca izlediğim için Cansu'yu da tanımıştım. Ama o beni tanımıyo. Yaşasın kötülük. Cansu gördüğümden daha heyecanlı bi kız. Havuza atlamak tuhaf bi fikirdi ama güzeldi.

Ecem dün harika olmuştu ama bunu ona söyleyemedim. Hatta doğru düzgün konuşamadık bile. Ama en son tam gidiceklerken -şöförümüz bırakıcaktı.- onu yanağından öpüp göz kırpmıştım. Şoka girmişti ama yüzü görülmeye değerdi. Buğünde erken kalkıp kızları alıcaktık. Sonuçta bugün nikah var.

"Rüzgar televizyonu kapatmayı düşünüyomusun? Bu gidişle sevgilinin yüzünü göremiceksin." dediğimde aniden koltuktan kalktı. Ceketini alıp dışarı çıktı. Eda için televizyondan VAZGEÇTİ. Arabaya bindiğimizde bana dönüp.

"Dün Ecemi sadece izledin. Suratını asmasını istemiyosan bugün onu biraz eğlendir." dediğinde benden cevap bekler gibi bi hali vardı. Tam ağzımı açıp konuşucaktım ki.

"Ecem benim için çok değerli. Biliyosun ki kendisi kardeşim gibidir ona dikkat etmezsen canını yakarım." dedi.

"Sence onu bu kadar severken değer vermemem biraz saçma olmaz mı? Sonuçta 5 sene boyunca beni fark etmesi için her şeyi yaptım ama görmedi bile. Senin kardeşin gibiyse benim de yaşama sebebim gibir hanım hanım." dedikten sonra hafifçe güldü.

"Aferin." diyip yola koyulduk ve Ecemlerin evine gidene kadar konuşmadık.

    Ecem'den...

    Poyraz ve Rüzgar kapıya geldiklerinde fazla fakit kaybetmeden dışarı çıktık. Poyraza sormam gereken bişey vardı.

"Poyraz Berkeyi tanıyo musun?"

"Evet,en yakın arkadaşım. Neden?"

"Hiiiç,boşver." Poyraz bana anlamsız bakışlar atarken önüme dönüp arabanın arka koltuğuna oturdum. Eda ve Rüzgar öne oturdu. Ne yani şimdi Poyraz yanımda mı oturucaktı. Aman neyse yaa ona sadece gıcığım iğrenmiyorum,sonuçta oda insan.

Bu sefer nikah, yani bu demek oluyoki gelinlik tarzı şeyler giymicem. Yine ilk önce biz kızlar için bakıyoduk. Eda ve Rüzgar, ben ve Poyraz. Poyraz bana harika bi takım gösterdi. Siyah askılı üstüne deri siyah ceket,altınada siyah etek yanları siyah deri. Dizimin iki parmak üstündeydi. Çok mükemmmmmel ötesiydi. Hemen kabine gidip denedim. Kapıyı açtığımda Poyraz ıslık çaldı.

"Harika olmuşsun!"

"Belli,gözlerini alamadın." dediğimde gözlerini kaçırdı. Aaa hazır yalnızken sormalıyım bence.

"Hey! Bana baksana,neden dün gece beni öptün?"

"Neden mi? Şeyden yaa hani şeyden gidiyodunuz ya vedalaşmak amacından."

"İyi peki madem vedalaşmak amacından. Neden göz kırptın?"

"Elimde değ- gözmü kırptım aaa hiç hatırlamıyorum." dedikten sonra kolumdan tutup arkasından sürükledi. Ona anlamsız bakışlar atarken cevap verdi.

"Bana öyle bakma Edaların yanına gidip kıyafeti göstermemiz lazım. Eşyalarını boşver bizim adamlar bakar." dediğinde onu takip edip kafamı olumlu anlamda salladım.

Edaların yanına gittik. Eda kıyafetimin çok güzel olduğunu söylemişti ve kıyafetimi göstermişti. Onun kıyafetide çok güzeldi. Straplez ve zümrüt yeşiliydi. Göğüs yeri pililiydi ayretten göğüs altında zümrüt broşu vardı. Dizinin dört parmak üstündeydi ve arkası ovaldi.

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin