Żeby się nie pogubić, zamówienia możecie składać tylko pod tym postem lub na priv. Inaczej będą ignorowane.
Proszę doczytać do końca!!!Regulamin
1. W komentarzach lub na privie składacie zamówienia.
2. Autor
3. Tytuł
4. Bohaterowie
5. Wasze propozycje (nie jest to punkt obowiązkowy, ale uprzedzam, że jeżeli nie podacie swojej wizji to mogę zrobić okładkę według mojego uznania i może się wam ona nie spodobać)
6. Tajny punkt 6. Tutaj musicie wpisać tajne słowo:
Proszę...
(Razem z tymi kropkami naturalnie)7. Kiedy już przyjmujecie okładkę, nad którą się napracowałam, MUSICIE ją dodać i trzymać CONAJMNIEJ dwa tygodnie. Dopisuję ten punkt, bo najwyraźniej nie dla wszystkich jest to oczywiste.
8. W opisie opowiadania MUSICIE napisać, że to ja wykonałam okładkę.
9. Jeśli nie chcecie bym tutaj publikowała Waszą okładkę, na privie musicie podać mi Wasz adres e-mail, żebym mogła Wam ją wysłać.
Jak dotąd robiłam okładki nawet do niepublikowanych opowiadań. Nadal robię, ale musicie mnie powiadomić, kiedy opublikowaliście pierwszą część. W takich przypadkach punkt siódmy liczy się dopiero od momentu publikacji. Jeżeli ktoś ma problemy z ustawieniem okładki niech się ze mną kontaktuje, ja nie gryzę. Jeśli ktoś nie stosuje się do regulaminu niech liczy się z tym, że wpiszę go na czarną listę, co równa się nie wykonywaniem okładek u mnie. Mogę nawet zrobić złą reklamę w innych okładkowniach, więc nie radzę.
Okładki robię w przeciągu tygodnia. Jeśli będę miała jakieś utrudnienia to na pewno napiszę wam na priv dlatego wyjaśnię wam, kiedy macie sprawdzić czy czegoś nie napisałam:
Przede wszystkim czas tygodnia liczy się od momentu, kiedy napiszę wam, że zamówienie zostało przyjęte, a nie od momentu, kiedy wy złożycie zamówienie. Mam nadzieję, że się zrozumieliśmy i nie będzie, żadnych nieprzyjemności.
Kilka przykładowych okładek:
CZYTASZ
OKŁADKI
RandomCześć! Jeśli tu jesteś i piszesz książkę, ale potrzebujesz okładki to trafiłeś w dobre miejsce! Pierwsze moje okładki nie są zbyt dobre, więc proszę na nie nie patrzeć. Teraz robię już lepsze. Nie bój się i zamawiaj. Zamówienia robię w przeciągu...