Verandering

255 6 0
                                    

Ze gaan steeds meer tijd besteden aan de band. Ze hebben al een naam
b-brave en gaan na een tijdje concerten geven. Dan komen er fotoshoots, videoclips en gaat alles veranderen. Heel hun leven gaat veranderen, maar niet alleen het leven van hun ook het leven van mij mijn ouders de ouders van de andere jongens hun zusjes broertjes. Maar ook hun vrienden en de rest van de familie. Het is heel wat meer als dat je in het begin denkt. Want zonder dat het je bedoeling is verander je iemand anders zijn leven ook terwijl hij of zij dat misschien helemaal niet wilt. Toch is er geen weg terug. Nu zijn ze al bekent en wilt iedereen meer van ze horen en zien. Ik dacht dat het alleen maar leuker zou worden. Heel vaak mee gaan naar concerten en mee gaan met allemaal leuke dingen die ze gaan doen. In het begin ging het presies zoals ik me had voor gesteld. Tot het na een tijdje zo druk werd dat het hun fulltime job begon te worden. Ik moest meestal naar school als ze dingen moesten doen en als het in het weekend was kon ik niet altijd of wilde me moeder me er weg houden met een of andere smoes. Ik kreeg steeds minder de tijd die ik met mijn broer had hij bracht me steeds minder weg en alles waar hij mee hielp daar had hij geen tijd meer voor. Ik wilde de oude leuke broer terug die wel tijd voor me had en altijd en overal mee hielp. Maar ja hoe dan dit is nu eenmaal ons nieuwe leven. Of kon ik toch wel er iets aan doen?

Mijn grote broer ( VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu