Vorbele Parintelui...

16 2 0
                                    

Nu va va veni sa credeti ce mi s-a intamplat intr-o biserica, care pentru multi dintre noi este doar o cladire in care mergem sa ne rugam.
Manastirea Lainici-una dintre cele mai extraordinare manastiri din Romania.
A fost pura intamplare sa ne oprim acolo..Ca orice copil, am intrat in biserica, m-am inchinat, asa cum trebuie, si am ascultat slujba....
La iesire am luat niste lumanari, si am depus acatistul.
Dintr-o data parintele intra in vorba cu mine si mama mea, explicandu-i ca a gresit ceva la acatist(nu foarte important).
Dupa ce i-a explicat mamei ce a gresit s-a uitat la noi, ne examinat intr-un fel si ne spus direct:
-De ce nu purtati cate o cruciulita la gat?
-Le avem acasa!i-am raspuns eu impreuna cu mama.
-Aaaah...ce pacat, exact asta vrea necuratul, vrea sa ne indepartam de Dumnezeu....vrea sa ne desparta de credinta...
Dupa ce ne spus multe despre credinta si Dumnezeu, spre final ne-a spus:
-Dragii mei, haideti sa va spun ceva pe final, cand Dumnezeu ne v-a lua lanaga El, trupul nostru nu va fi ingropat cu faima,banii si lucrurile scumpe, ci doar cu trupul nostru si sufletul nostru se va duce in ceruri, iar cel care va decide unde vom merge(in rai sau in iad) sunt propriile noastre FAPTE.

SFARSIT

Intamplarea.....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum