Μόλις ενιωσα το ύφασμα πανω μου μια ξαφνικη χαρα με κατεκλεισε αλλά μόλις κατάλαβα πως ηταν o Niall αυτός που μου έβαλε το μπουφάν απογοητεύτηκα.Όχι που θα μου έδινε αυτός το μπουφαν του,είπα ενα απλό ευχαριστώ στον Niall και συνέχισα να κοιταω το άπειρο και να μην ακούω τι λένε οι αλλοι.Απο αυτό με έβγαλε ένας ήχος.Κινητού λογικά.Ηταν της καλλονής.Φυσικα.Τόσο όμορφη που είναι ποιος...Perrie σκασε επιτέλους.Μετα απο λίγο ή καλλονή σηκώθηκε μας χαιρέτησε ολους.Ναι και μένα δυστυχώς.Και έφυγε.Κοιταξα το ρολόι και ηταν 00:00 ακριβως.Δεν πειράζει θα της πω οτι ήμουν με τον Zayn που τον ξέρει.Μετα απι λίγο αποφασισαμε να φύγουμε μιας και έχουμε σχολείο αύριο.Φακ.Το ξέχασα.Αρχίσαμε να πηγαίνουμε στα αυτοκίνητα όταν καταλαβα πως θα είμαι μονη μου με τον Zayn απο την μια χαρηκα αλλά απο την αλλη...
*Zayn's POV*
Απο την ωρα που ή Waliya έφυγε είναι τόσο ήρεμη.Λες να ζηλεύει;Ναι σίγουρα.Αυτή με μισεί.Μετα απο λίγο είπαμε να φύγουμε.Θα είμαστε μονη μας στο αμάξι.Επιτέλους.Βασικά.Δεν ξερω.Νιώθω τόσο μπερδεμένος.Μπήκε πρωτη μέσα.Υστερα απο λίγο μπηκα και εγώ.Αναψα την μηχανή και ξεκίνησα.Το σπίτι της ηταν αρκετά μακρια αλλά δεν με πείραζε.Τα πρωτα λεπτα ηταν ησυχα.Όταν εκείνη έσπασε την σιωπή που μας κατέβαλε.
P-Zayn να σε ρωτήσω κάτι;
Ο τροπος που λέει το όνομα μου είναι απλα υπεροχος.
Ζ-Ναι φυσικά.
Ρ-Εεε ήθελα να σε ρωτήσω αν θες και εσύ βέβαια να μου πεις δεν σε αναγκαζω.Απο που γνωρίζεστε με την Waliya;
Ο τρόπος που μιλούσε ειχε τόση πλάκα,αλλά δεν είπα τίποτα,γιατί πολύ απλα μαρεσε.
Z-Χμμ αν σου πω τι κερδίζω;
Ρ-Χα-χα αν δεν θες να μου πεις δεν πειράζει.Κατανοω αν θέλετε να κρατήσετε κρυφή της σχέση σας.
Μόλις τελειωσε την προταση της ξέσπασα σε γέλια λόγω της έκφρασης της.Φαινοταν σαν να ζηλεύει.
Ζ-Κοιτα ή αλήθεια είναι οτι ή σχέση μας είναι πολύ σοβαρή είμαστε μαζί γύρω στα....
Δεν με άφησε να ολοκλήρωσω.
Ρ-Δηλαδη είστε μαζί;;;;Και σοβαρά;;
Είπε τσιριχτα.
Ζ-Δεν με αφήνεις να τελειώσω.Και ναι είμαστε μαζί 19 χρόνια.Απο την μέρα που γεννήθηκα.Βλέπεις ή Waliya ειναι 3 χρόνια μεγαλύτερη μου και παντα μου είχε αδυναμία.Ειμαι ο μικρός της αδερφός.
Μόλις είπα την τελευταια λεξη ηταν λες και έφυγε ενα βαρος απο πανω της.*End Zayn's POV*
Μόλις τελειωσε την πρόταση του ενα βάρος έφυγε απο πανω μου.Έτσι εξηγείται ή ομοιότητα τους.Κρίμα και την παρεξηγησα την κοπελα.Αλλά ενα άλλο θέμα που με απασχολει είναι οτι είπε πως γεννήθηκε πριν 19 χρόνια.Αρα είναι 19;Προφανώς καθυστερημενη είπα στο εαυτό μου.Μετα απο λίγο φτάσαμε σπιτι μου.Ή ωρα ηταν 01:03.Ωραία.
Ρ-Εγω πρεπει να φύγω.
Ζ-Πρεπει ε;
Ρ-Ετσι λεω.
Ζ-Χμμ οκευ.Τα λέμε αύριο.Στις 8 να είσαι έτοιμη θα έρθω να σε πάρω.Καληνύχτα
Ρ-Εσυ;Εμένα;
Ζ-Ειπα να κάνουμε μια καινούργια αρχη.Ξέρεις σαν..φιλοι.Μιας και είμαστε στην ίδια παρέα.
Ρ-Ναι σαν φιλοι.Οκευ Τα λεμεε.
Πήγα σπίτι,ανέβηκα στο δωμάτιο μου,άλλαξα και ξαπλωσα.Ή λεξη "φιλοι" περίτριγυρίζει το μυαλό μου όλη την ωρα.Ή τελευταία φορά που κοίταξα το ρολόι ηταν στις 03:17,μετα γυρισα πλευρό και κοιμηθηκα.
Το ξυπνητήρι τρυπουσε τα αφτιά μου και εγώ άρχισα να βριζω.αλλά δεν σταματούσε.Όταν το πήρα απόφαση το έκλεισαν,σηκωθηκα,και πήγα στο μπάνιο να ετοιμαστω.Εφτιαξα λίγο τα μαλλια μου πληθυκα και πήγα να ντυθω.Έβαλα μια γκρι φόρμα,ενα γκρι φουτερ και τα άσπρα μου air-force. Κοίταξα το ρολοι και ηταν 07:42 ωραία έχω ακόμα ωρα μέχρι να ερθει ο Zayn.Κατέβηκαν κατω,και είδα ενα σημείωμα απο την μαμά μου.Σήμερα ξεκινούσε δουλεια στο νοσοκομειο.Είχε βραδινή βαρδεια και βγήκε να κανει κάτι ψώνια.Μου είχε ετοιμάσει πρωινό.Εκατσα έφαγα,μπήκα λίγο Facebook απο το κινητό.Και το κουδούνι χτύπησε.Ηταν 8 ακριβως.Ανοιξα και ηταν ο Zayn.
Ζ-Καλημερα.
Ρ-Καλημερα.-είπα τραγουδιστά-Παω να πάρω την τσάντα μου και έρχομαι.
Ζ-Οκευ θα περιμένω στο αμάξι.Είπε και έφυγε.Ανέβηκαν πανω πήρα τη τσάντα μου τα κλειδια μου το κινητό μου και λεφτά και πήγα κατω κλειδωσα και κατευθύνθηκα στο αμάξι του Zayn.Μπήκα και ξεκίνησε.
Ρ-Να σε ρωτήσω κάτι;
Ζ-Ρωτα με.
Ρ-Εχθες είπες πως είσαι 19 χρονων.Πως και πας 2α Λυκείου;
Ζ-Εχω χάσει 2 χρονιές λογω απουσιων.
Ρ-Α εντάξει.
Μετα απο αυτό δεν ξαναμιλησαμε.Σήμερα πρωτη ωρα είχα Μαθηματικά αρα θα ημασταν μαζί.Μόλις φτάσαμε πήγε ο καθένας στο ντουλαπακι του για να παρουμε οτι χρειαζόμαστε.Χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε όλοι στις τάξεις μας.
YOU ARE READING
Why?(Zayn Malik Greek Fanfic)
FanfictionΓιατί;Γιατί σε μένα και αυτό;Τι στον διαολό σου εχω φτιάξει;Ε;Απαντά μου.Είπα με δάκρυα στα ματια. Don't copy the story.Thank youXx