Verrassing

199 7 5
                                    

Ik bedacht dat als ik niet meer mee mag. Ik gewoon zelf ga. Ik maakte een plan. Ik ging mijn verhaal delen onder een grote groep fans. Die wilde mij wel helpen en zonder dat mijn grote broer er achter zou komen. Gingen we een heel groot span doek maken met daarop, "ik mis je grote broer" en "ik
hou heel erg van je". Ik had ook 500 shirts laten maken met daarop b-brave i love you en daar onder een foto met mij en de jongens. Ik had met iedereen die die avond zou komen dit afgesproken. Om twee uur voor dat het zou beginnen daar te zijn. Toen ze er waren ging ik alle shirts uitdelen. Daarna deelde ik ook nog allemaal hartjes uit die wie op het podium gooien als ze het liedje love zingen. Het was zo ver we mochten naar binnen. Ik mocht vooraan staan zodat hij me kom zien en dat het spandoek zou lukken. Toen kwamen ze op en iedereen begon te gillen. Ik keek mijn broer heel de tijd aan om te kijken of hij me herkende, maar hij had het niet door. Onze shirts zagen ze wel maar ze konden nog niet zo goed de foto zien dus ze snapte er nog niet veel van. Tot dat ze na het eerste liedje klaar waren en ik het spandoek omhoog deed. Toen begon mijn broer te huilen dit had ik nog nooit mee gemaakt. Hij tilde me over het hek en begon me te knuffelen. Toen zagen ze de foto op m'n shirt pas goed. En toen begonnen ze me allemaal te knuffelen. Kaj fluisterde in mijn oor en zei heel lief van je, dat je dit allemaal geregeld hebt. Ik mis jou ook heel erg en als we dalijk klaar zijn gaan we er iets aan veranderen. Dus toen gingen ze weer verder zingen en ik bleef achter de schermen. Toen ze "love" gingen zingen kwamen ze hartjes ook nog. Dat vonden ze super leuk. Na het concert gingen we naar huis en ik mocht met ze mee in de auto. Er was eigenlijk geen plek maar ik mocht bij Samuel op schoot. Thuis ging ik met Kaj praten over hoe we het anders gaan doen.

Mijn grote broer ( VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu