Mutluluk (12.Bölüm)

1K 29 13
                                    


Düğün tüm hızıyla devam ederken yarı sarhoş halde Sibel resturanttan içeri girer.

12. Bölüm...
Sibel'in resturanttan içeri girdiğini gören Derya ve Emir Sibel'in yanına gider.

"Kızım senin ne işin var burada? Hangi yüzle geldin buraya?"

"Çocukluk arkadaşım evleniyor bu düğüne benim gelmemden doğal, başka ne olabilir ki?"

"Amanda ne arkadaş. Çocukluk arkadaşı dediğin öyle arkadaşının aşkına göz koymazlar.
Senin yaptığını insanın düşmanı bile yapmaz."

"Buraya sana açıklama yapmaya gelmedim çekil önümden."

Derya Sibel'in kolunu sertçe tutar ve kendine doğru çeker.

"Bana bak kızım, sen gitmezsen ben seni buradan sürükleyerek götürmesini bilirim."

"Derya sakin ol, herkes bize bakıyor" der Emir.
Tam bu esnada Yiğit ile Kübra onların yanına gelir. Sibel bir anda alkışlamaya başlar.

"Yılın çifti de geldi Allah bir yastıkta kocatsın."

Yiğit alkışlamakta olan Sibel'i kolundan tutup zorla resturantın mutfak bölümüne götürür. Kübra onları takip eder. Emir ve Derya gerilen ortamı düzeltmek için düğün bahçesinde kalırlar.

"Yüzsüz senin bizim düğünümüzde ne işin var?"

"Sizi tebrik etmeye geldim Yiğit. Birde analı babalı büyütün demeye."

FlashBack...
Kübra'nın hamile olduğunu öğrendikleri gün...

O gün Sibel bir arkadaşını ziyarete Yiğit ve Kübra'nin bulunduğu hasteneye gider. Kübra ve Yiğit'i doktorun odasından çıkarken onları görür. Dikkatli gözlerle onlara bakar.

"Allah Allah bunların ne işi var burada? der ve Yiğit ve Kübra kendisini görmesin diye saklanır. Hastahaneden çıkana kadar gizlice onları izler. Gittiklerinden emin olduktan sonra doktorun kapısını çalarak içeri girer.

"Buyrun randevunuz varmıydı?"

"Şey doktor bey ben galiba bizimkileri kaçırdım."

"Sizinkiler? Ne diyorsunuz anlamadım. Sizinkiler kim?"

"Ya abim ve arkadaşı buraya gelecekti işte burada buluşacaktık ama ben birazcık geç kaldım galiba."

"Kimdi onlar?"

"Yiğit Kılıç ve Küb..."

"A evet hatırladım onlar az önce  gittiler" der ve gülümseyerek devam eder. "Çok heyecanlıydılar."

"Heyecanlı mı? Umarım kötü bir şeyleri yoktur?" der yüzüne taktığı sahte endişeli bir ifadeyle.

"Endişenmeyin heyecanlıydılar çünkü bir bebekleri olacağını öğrendiler."

Sibel'in zaten solgun ve donuk olan teni daha da solgunlaşır öylece kala kalır.

"Hanımefendi iyi misiniz?"

HÜZÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin