6 . Bölüm

201 18 0
                                    

Ruggerodan 

Mechi birdenbire bayılmıştı . Ne olduğunu anlamamıştım . Ama ona bir şey olmasını istemiyordum . Bu yüzden onu hemen en yakındaki hastaneye götürdüm . Doktorlar onu götürürken ben sadece arkasından bakmıştım . Peşlerinden gitmem bir fayda sağlamayacaktı . Bu yüzden bekleme salonuna geçtim ve doktorların açıklama yapmasını beklemeye başladım . Ama zaman geçmek bilmiyordu . Hiçbir şey yapmadan beklemek canımı sıkıyordu . 

Son zamanlarda olanlar yüzünden sevgimi ona göstermesem de onu hala seviyordum . Bugün onu karşımda gördüğümde çok sevinmiştim . Ona sarılıp özlediğim kokusunu içime çekmek istemiştim ama yapamamıştım . Ona sevgimi gösterseydim ondan kaçıp gitmiş olmamın bir anlamı kalmazdı . Onun üzülmesine dayanamıyordum ama bunu yapmak zorundaydım . Acaba bana ne söyleyecekti ? Bana söyleyeceklerini merak ediyordum ama onu dinlediğim anda ona geri döneceğimi de biliyordum . Her şey çok karışıktı . Ne yaptığımı ya da ne yapacağımı bilmiyordum . Bir yandan ondan uzaklaşmak isterken bir yandan da ona daha yakın olmak istiyordum .

Bundan sonra ne olacağını düşünerek otururken aklıma Mechinin yazdığı mektup geldi . Mechiyi hastaneye getirmeden önce mektubu yerden alıp cebime koymuştum . Mechinin ne yazdığını merak ediyordum . Mektubu cebimden çıkardım ve yazanları  okumaya başladım .

" Ruggero ,

Beni bırakıp gittiğin için peşinden gelmem ne kadar doğru oldu bilmiyorum ama bu mektubu okuyorsan  beni dinlemek istememişsindir .

Neden beni bırakıp gittin Ruggero ?   Seni kölem gibi kullandığımı düşündüğün için mi ? Artık beni sevmediğin için mi ?

Sensiz olmak çok kötü bir şey Ruggero . Sen gidince yapayalnız kaldım . Tek başıma kaldım . Seni çok özlüyorum . Sen yanımda değilken çok üzülüyorum . Sen de üzülüyor musun , Ruggero ?

Eğer üzülüyorsan beji hala seviyorsundur . Yani beni sadece seni kölem gibi kullandığımı düşündüğüm için gitmişsindir . Bu fikri aklına kim soktu bilmiyorum ama eğer biraz düşünürsen benim seni kölem gibi kullanmadığımı anlayabilirsin . Ben sadece sen çok fazla ısrar ettiğin için sıkıldım bu yüzden sana cevabımı söylemedim . Seni asla kölem gibi kullanmadım .  Senden çok şey istedim ama seni hiçbirini yapman için zorlamadım . İsteklerimi gerçekleştirmek zorunda değildin ama sen hepsini gerçeleştirdin .

Yine de seni  bıktırdığım , senin sabrını denediğim için özür dilerim . Seni seviyorum . "

Gerçekten saçmalamıştım . Salak gibi davranıp ikimizi de üzmüştüm . Mechi beni seviyordu . Beni severkennneden beni kölesi olarak kullanacaktı ki ? Bunu onu bırakıp gitmeden önce neden düşünmemiştim ? Hepsi beni saçma sapan konuşarak dolduran hizmetçi kız yüzündendi . Salak gibi onun söylediklerine inanmış Mechiyi dinlememiştim . Onu çok kırmıştım . Bunu düzeltmeliydim . Bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum ama yapacaktım .

Ben bunları düşünürken hemşire geldi ve bana Mechinin kendine geldiğini söyledi . Hemen yanına gittim . Beni karşısında görünce şaşırmıştı .

" Beni buraya sen mi getirdin ? "

" Evet , canım . "

" Neden gitmedin peki ? Beni evinden kovuyordun . Beni yanında istemiyorsan neden beni hastaneye getirdikten sonra gitmedin ? "

Söyledikleri canımı yakmıştı . Haklıydı . Üstü kapalı bir şekilde de olsa kovmuştum onu . Onu sevdiğimi söylemek istiyordum ona . Ama bu sırada doktor içeri girdi .

" Neden bayıldığınızı anlamak için yaptığımız testlerin sonuçları çıktı . " dedi doktor direk konuya girerek .

" Peki sonuç ne ? "

" Hanımefendi hamile . " dedi ve dışarı çıktı . Bizi de şaşkın bir şekilde odada bıraktı . Doğru düzgün bir açıklama yapmamıştı . Sadece söylemesi gerekeni söylemiş ve gitmişti . Mechiye baktığımda onun da bana baktığını gördüm . Bir süre sadece birbirimize  baktık . Sonra Mechi birden ağlamaya başladı . Hemen yanına gittim .

" Mechi , ne oldu ? "

" Ben şimdi hamileyim . Ama sen artık beni sevmiyorsun . Beni istemiyorsun . "

" Hayır , Mechi . Ben seni seviyorum . "

" Sevmiyorsun . Sadece hamile olduğumu öğrendiğin için böyle söylüyorsun . Sadece bebeğini seviyorsun . Beni sevmiyorsun . Sevseydin beni bırakıp gitmezdin . "

" Seni seviyorum Mechi , gerçekten . Seni bırakıp giderken de seni seviyordum . Seni bırakıp gittim ama senden uzakta geçirdiğim bu iki haftada sensiz yaşayamayacağımı anladım . Hadi sil göz yaşlarını . Ağlamanı istemiyorum . "

Söylediklerimden sonra Mechi göz yaşlarını sildi ve yattığı yerden doğruldu .

" İnanmıyorum sana . Sen benim yazdıklarımı okuyacak kadar bile değer vermiyorsun bana . Ağlamaya değmezsin sen . Zaten senin peşinden gelmekle hata ettim . Geri döneceğim ben . "

Mechinin söylediklerinden sonra ne yapacağımı bilmiyordum . Onun gitmesini istemiyordum . Ona mektubunu okuduğumu söylemek istedim ama söyleyemedim . Çünkü Mechi benim şaşkınlığımdan yararlanıp odanın kapısına kadar gitmişti . Hızla yanına gittim ve kolundan tutup onu durdurdum . 

'' Gitme . Yanımda kal . '' dedim . 

Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin