Istanbul

10.7K 247 7
                                    

Uyanmami Anneannem saglamisti. Tabii onun o sabahlari 'hadi kahvaltiya' bagrisini bütün mahalle duyar. Bu arada ben Selin. Selin Yılmaz. Anneannem ve ikizim Nazlıyla beraber kücük bir sahil kasabasinda yasiorum. Biz Nazlıyla daha 3 Aylıkken Anne ve Babamızi kaybettik... Nasil diye hiiic sormayin...

Kahvalti masasina oturduktan sonra Anneannem yani 'Nane' - Nazlıya kücükken anneanne diyemiyip nane dermisiz - konusmaya basladi

"Yavrularim artik büyüdünüz 17 Yasindasiniz ... Üniversteye gitmenize az kaldi. Düsündüm ve burda iyi üniverste olmadigi icin ... sey... tasinmaya karar verdim."

"Ne?! Nane nasil bizi burdan... büyüdügümüz yerden koparirsin!" Diye cemkirdi nazli

"Nazli nane bunu kendisi icin degil bizim icin düsünmüs ! Bagirma ona!" Diye tersledim onu

"Kuzum bi düsün istanbul gibi bir yerde okumakla burda okumanin farkini düsün nazlim"

"I-Istanbul mu?" Diye affaladik ikimiz

"Evet dayinizin yanina tasinmak istiyorum..."

Bunu diyecegini ikimizde biliyorduk. Tabii nazli hemen attaga basladi.

"Ben asla, asla, asla bizi istemeyen , bize sahip cikmayan birisinin yanina tasinmam! Kusura bakma!"

"Pisman olmus... o teklif etti. Ve bende düsündüm ki-"

" Ne düsündün Nane? Söyle ne ? Selinle beni basindan atmak icin iyi bi plan?!"

Ben ise öylece onlara bakiyordum... Nazlı bunu söylememeliydi...

Agzimdan sadece "Nane?..." cikabildi

"Yaziklar olsun... demen bunca yil hakkimda böyle düsündünüz?"demesiyle birlikte nanem kalkti ve gitti...

O yüzündeki o ifade beni yiyip bitirdi...
_____

3 Gündür Nane bizimle konusmuyor ...
Nazliyla konustuk veIstanbula gitmeye karar verdik...
Is bulana kadar o adamla kalicaz sonra naneyi alip bi ev tutucaz...
-----

Bütün herseyimizi , Anilarimizi , cocuklugumuzu arkada biraktik ve suan istanbulun girisindeyiz...

MERHABA ISTANBUL

ISTANBUL....

INTIKAMLI AŞK  -AlSel-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin