Capitolul 9:Salvata din mainile demonului

42 4 0
                                    

-Iubito misca-ti fundul ala mare si frumos jos in secunda asta!O sa intarziem si nu vreau asta!
Ignor tipetele lui Ashton amintindu-mi de prima oara cand ne-am intalnit

,,Stateam pe banca amintindu-mi de toate momentele urate din viata mea cand am simtit o mana pe umarul meu.
-Hei!Te pot ajuta cu ceva? Intreb uimita de prezenta lui.
-Te-am vazut stand aici, plangand.Totul e bine?
Trebuia sa ma descarc.Dar era o idee buna sa fac asta cu cineva abia cunoscut?
-E-eu nu!Nu sunt bine! spun imediat lasand gandurile departe.Am un sentiment ca ma voi intelege bine cu el.Ashton(asa il cheama) ma dus la o cafenea din apropriere incepand sa ne cunoastem cat mai bine.Asa am aflat ca are 18 ani si tocmai se mutase de curand aici.Dupa ce terminase de vorbit m-am ridicat si i-am spus ca trebuie sa plec.Ei bine,nu ma lasat pana nu i-am promis ca vom iesi maine seara la film."

Cred ca am avut mult noroc sa il intalnesc pe el.Dupa seara cand am fost la film nu a mai durat pana am devenit un cuplu.Da,suntem impreuna de trei luni.Chiar astazi sarbatorim asta.Trei luni frumoase de cand nu am fost trista si nu am mai varsat o lacrima.
Am coborat scarile usor sa nu ma impiedic in tocurile inalte.Nu vroiam sa ma imbrac asa,dar era o zi importanta.Purtam o rochie alba mulata scotandu-mi in evindenta formele.In picioare purtam o perechie de pantofi cumparati de iubitul meu care mi se pareau foarte inconfortabili.Nu prea m-am obosit cu machiajul.Un pic rimel,fard de ochi si un ruj rosu.

-Arati minunat! spune Ashton sarutandu-ma
-Nici tu nu arati rau! Spun chicotind

Ajunsi in fata unui club am insipart adanc uitandu-ma la intrarea gigantica.Nu imi placeau cluburile.Numai oameni beti si transpirati.Si ei bine,fetele care dansau in jurul barbatiilor.
-Vrei ceva de baut? Ma intreaba Ashton cand am intrat in lumea groazei.
Am dat negativ din cap indreptandu-ma catre o canapea rosie din piele.M-am asezat asteptandand ca Ashton sa vina.
-Buna frumoaso!
Tresar imediat la auzul acestor cuvinte.Cine mai e asta si cum a aterizat langa mine? M-am indepartat imediat de tipul misterios si musculos evitand frica care a aparut in mine.
-Nu imi spune asa! Spun uitandu-ma in alta parte.
M-am mai calmat putin cand sa ridicat sperand sa plece dar nu a fost asa.A venit spre mine apucandu-ma dur de incheietura tragandu-ma catre un loc intunecat.M-am zbatut cat de nult am putut dar acum serios!Cum as fi putut sa ma eliberez din stransoarea maimutei asteia cand sunt un pui de leu fricos!
-Lasa-ma! Am tipat tare acoperind muzica data la maxim.
-Nu vrei putina distractie?Sunt sigur ca nu iti strica putin in noapte asta!Plus ca doar esti o alta curva si vreau sa ma distrez,asa ca papusa nu mai face pofte si treci dracu in camera!
Ha!Eu curva? Nu o sa il las sa-si bata joc de mine!L-am plesnit cu mana libera,pe fata ramanand palma mea imprimanta.
-Curva naibi! Tipa trantindu-ma de un peret.Gem zgomotos din cauza durerii,in acest timp el prinzandu-mi amandoua maini in cea gigantica a lui.A inceput sa ma sarute salbatic pe buze,coborand dupa pe gat.De ce?De ce trebuie ca viata mea sa fie asa?
Chiar daca eram intr-o parte intunecata a clubului puteam simti zambetul ce i se formeaza pe gatul meu.Lacrimile au inceput sa isi faca apatitia cand acest imbecil ma bagat intr-o camera.Si-a desfacut cureau de la blugi aruncando pe patul imens de langa noi.
-Da-ti jos bluza! imi porunceste apropiindu-se de mine.
Ma afund mai mult in peretele din spatele meu.Lacrimile erau acum cu miile pe obrajii mei.Am scos un tipat cand obrazul meu a fost atins de o palma de a lui si inca una si tot asa.
-Iti mai spun o data!Da-ti jos bluza!

Jason

Eram intr-o camera din clubul asta handicapat.Chiar nu stiu de ce vin aici.,,Poate pentru ca ai mereu cate o partida buna...,, imi spune mintea mea.
M-am imbrac lasand inca o tarfa in urma.
Am auzit un tipat de la a doua camera de unde eram urmat de plansete.
M-am apropriat mai mult de usa ascultand la conversatia celor doi oameni din incapere.
-Iti mai spun o data!Da-ti jos bluza!tipa un barbat
-N-Nu vreau!Lasa-ma sa plec!Te rog...
Vocea asta..vocea pe care nu am mai auzito de mult timp.O nu!Nu, nu, nu!Ea nu are ce cauta intr-un club!
Am apasat pe clanta incet intrand in soapta.Ce prost nu incuie usa?

Katelyn

Nu am primit niciodata atatea palme de la cineva.Ma ustura fata foarte rau dar tot incercam sa spun cu ultimile puterni nu.Dupa urmatorul refuz care a iesit din gura mea,mi-am simtit capul trantit de perete,si inca zeci de palme.
-I-ati mainile de pe ea in mimentul asta! aud o voce cunoscuta venind de la usa.
-Jason...! spun mai mult ca o soapta reintorcandu-ma la plans.
-Frate...pleaca de aici!Vreau sa ma distrez!
Pumnul lui Jason a facut contact cu maxilarul tipului care acum era pe jos.Jason a continuat sa dea cu pumnii in el.Cand sa asigurat ca nu se mai putea ridica,ma luat de mana urcand in masina cunoscuta.Nu a mai spus nimic, imediat pornind motorul si accelerand.

Ma uitam pe fereastra la stropii de ploaie care se preling pe geam.Au trecut trei zile de cand am fost salvata din mainile demonului ,insa tot nu imi pot revine.Ashton nu am mai vorbit cu mine de cand am mers in club.Pur si simplu a plecat.La fel cum a facut si Jason.Din ziua aia nu a mai dat nici macar un semn de viata.Doar Noah cu Ami au mai trecut pe la mine din cand in cand anuntandu-ma de balul de iarna.As vrea sa merg, dar cum?Am fost exmatriculata si nici nu am partener.

Vreau sa imi cer scuze pentru ca am intarziat atat de mult cu capitolul dar nu am avut idei.Chiar daca capitolul e cam sec am decis sa postez.Multumesc pentru cele 300+ vizualizari.Pentru mine inseamna foarte mult.

Katelyn(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum