Pořád 28.září 2015 Ne.

91 11 0
                                    

Celých 14 dní jsem byla nemocná, alespoň jsem nemusela jít do školy a naštěstí ani Matt zatím neprudil. ,,Halo?" ,,Ahoj tady Nela, víš chtěla jsem se tě zeptat, jestli ti to.. víš ne.. přinést věci na učení.." ,,Jasně to by bylo fajn, díky!"

,,Crr.." ,,Jdu otevřít mami, to bude Nela, přinesla mi věci do školy a asi se budeme chvíli u nás i učit. Přešla jsem ke dveřím, ale hned jsem vykulila oči a chtěla jsem křičet! ,,C-co tu chceš!" ,,Přinesl jsem ti ty sešity na opsání a můžeme se učit, je toho docela hodně co jsi zameškala a dost těžké..,,Můžu dál?" ,,Hm.." Řekla jsem nepříjemně a pootevřela dveře aby mohl vstoupit. ,,To.. Em.. nemohla by mě pozvat tvoje mamka?" ,,Proč?" Dívala jsem se nenávistně dál. ,,Je.. mi to takový blbý.." ,,Ahoj! Ty jsi ten Nela? Pojď dál." Zasmála se mamka. Potom vešel. Moc jsem ho tu nechtěla.. je divné. ,,Takže.. jdeme se učit?" ,,Proč nepřišla Nela?" ,,Domluvili jsme se." Říkal mi to s takovým přehledem, že mi s toho bylo zle. Chtěla jsem aby byl rychle večer a Matt pryč. Bohužel to ubýhalo hrooozně pomalu. Mlel tam něco z dějepisu a já zatím přemýšlela jak se ho zbavit.. ,,Tak co?!" ,,Vytrhnul mně ze snění. ,,E.." Uff! Mamka mě zachránila! ,,Tady, nesu vám teplé kakao a koláč." ,,Jéé, díky mami! Hned jsem se zvedla a vyběhla jí naproti.Skvělé a teď jsem měla kakao na koberci a na zemi jsem ležela i já. Super mám zase odřené kolena. Matt s mamkou se mi smáli. ,,Nemusela jsi utíkat, to kakao by ti neuteklo." ,,Hahaha.. „ Mile jsem se usmála, ale v hlavě jsem ji shodila z útesu! Takhle mně ztrapnit..,,Já.. už půjdu." Říkal.. asi mojí mámě, protože na ni koukal, když mu rvala horký kakao a koláč do ruky, to moje bylo na koberci. Zvedl se a strčil do toho druhého hrnku ,,Díky.." Řekla jsem pod vousy. Druhý hrnek byl na mém koberci a mamka z toho měla dobrej den. Hned jsem po něm chtěla skočit! ,,Jéé.. Promiňte paní Sanbirdová.. Já! Nechtěl jsem.." ,,To je v pořádku, to se vypere" Jasnéé to se vypere, ale to že jsem si rozbila kolena jí je pravděpodobně šumák. Fakt díky.

****

Takže tady je další část, doufám že se líbí :33 

Tajný deník Sáry SanbirdKde žijí příběhy. Začni objevovat