Wampir okulum Siyah MeLeKler Tanıtım

306 6 1
                                    

Merrhabalar arkadaşlar bu bölümümde sizlere oyuncularımızı tanıtıcam.

JENNA:( 19 yaşında çok güzel bir kız hikayemizin iyi ve yöneten kızı.)
(Çok iyi biri hoşlandigi bir cocuk var ama acilamiyo herkezin yasadigi sey çocuk ama başka birisini seviyor cok kötü amaaaa jenna bıkmıyo bu enişte ALEX'si elde ediyo ama bayaa bir bölüm sonra nathanın sevdiği bi kız olmazmı ve jenna yani kardeşinin hocası. Bu kızımız jenna çok zorluklar atlatıyo annesi ölüyo babası zaten kızıyla oğlunun wampir olduğunu duyunca jenna ve nathanı bir daha görmüyo.jenna zaten babasının yüzünü bile hiç görmedi. Ama bir gün babaları karşılarına çıkacak ve o zmn ne yapıcaklar bende çok merak ediyorumm.)

NATHAN:( 35 yaşında Jennanın abisi ama abisine hiç hiç benzemiyo kaslı ve yakışıklı herkezin hayali sevdiği kız kardeşinin hocası güzel resimlerde görürsünüz zaten nathanda çok zorluklar atlatıyo kardeşi jennayla çok zor geçiniyolar sonra eniştesi b iş r karar alıyor ve nathanla jennayı  yatılı okula veriyo. Bu yatılı okulun adı WAMPİR OKULUM.)

ALEX:(WAMPİR OKULUMda bütün kızlar ona aşık ve hepsiyle çıkmış durumda jennayı görünce ezik zannediyo sonra bi arkadaşlık kurmaya kalkıyo bi kaçırıyo sanra kavga ediyo jennayla ve nathanla. nathan alexsi ilk gördüğü yerde boğazlıyacak birbirlarini hiç sevmezler jennaya karşı bi his duyyo onu sevmeye kalkıyo ama aralarındaki nathan engelliyo ve bunların gizlice çıktıklarını duyan KİRA bunu hemen jennanın abisine yetiştirmezmi gıcık nefret ediyorum bu kızdan( Kiranın tanıtımını okusanız sizde nefret edersiniz).

KİRA:( 20 yaşında çok akıllı ama kafası ve akıllığı gerizekalılığa yetiyo mal alexsi çok seviyo hep kıskanıyo alexte bu durumdan hep rahatsız oluyo mal mal hareketler yapıyo ve bir kaç çocuk kiraya aşık ama kira yüz vermiyo bu çok sevdiği çocuk kiranın hiç sevmediği kıza aşık olunca kira deliriyo ve jennayla alexsin bir kaç kere arasını bozuyo ayrılmaları için elinden geleni yapıyo ama alex buna azının payını verince oturuyo götünün üstüne. )

EMMİY:( 21 yaşında çok güzel bir kız jennanın hem çok yakın hemde oda arkadaşı birbirlerini çok seviyorlar ve aynı çocuğa aşıklar alexse.)

KERA:( 19 yaşında kiranın kardeşi jennayla düşmanlar ablasına bak kardeşini al hesabı ikiside çok mal sonra kera alexse aşık olunca bunların arasında bir kavga tutuşuyo bu gidiyo kiraya gıcıklık olsun diye jnnayla arkadaşlık ediyo kirayla kera kimse bilmeden barışıyorlar ve kera jennayla alexsin konuştuklarını birer birer kiraya anlatıyo.)

KERİN:( 32 yaşında sınıf hocası ve son sınıf öğrencilerilerinden biri ona aşık haberi bile yok güzel bir bayan jennanın annesinin çok yakın arkadaşı.)

ZERRİN:( 40 yaşında jennayla nathanın teyzeleri hep göz kulak oldu hiç yanlız bırakmadı onları ama nathan fazla yük olmak istemedi ve hemen yurda girdiler.)

WAMPİR OKULUM...Siyah Melekler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin