La mass-media il aveti pe Lucifer, tatal lu' Arron
Lucifer:
Stau pe tronul meu si ma gandesc ce prostii poate sa mai faca fiul meu pe Pamant. Poate am gresit cand l-am trimis pentru aceastq misiune. Acel inger are puteri prea mari.
Am fost intrerupt din gandurile mele de un demon:
-Domnule avem probleme! Sursele noastre ne-au spus ca majestatea sa, Printu', vrea sa ii povesteasca tot ingerului!!!
La auzul acestor cuvinte tot corpul meu mi s-a incordat!
-CUM INDRAZNESTE!!!!
M-am ridicat nervos de pe tron si am plecat ca si fulgerul din sala
Demonul care mi-a adus vestea are noroc ca mai e in viata. Am activat link-ul cu gandul de a vorbi cu Arron
Arron :
Am plecat cu skijet-ul innapoi spre mal cu gandul de a o duce la masina. Cand am vazut oamenii tatalui meu am intrat in panica si am plecat derapand. Am dus-o la mine la vilasi am asezat-o pe pat. M-am dus hos sa imi fac o cafea dar sunt intrerupt de tatal meu care imi tipa in cap
"ARRON dementule cum poti sa ii spui unui inger despre noi. Am sa...."
"Taci dracului ca ma doare capul."
"Cum indraznesti sa imi vorbesti asa. Sunt tatal tau"
Deja ma doare capul de cand vorbeste bosorogul asta
"Te-am auzit tampitule"
"Asta era si ideea"
Dupa ce m-am inervat rau i-am inchis link-ul in nas. Cine se crede el sa imi vorbeasca asa. Am ramas in bucatarie band o cana de apa neavand chef sa imi mai fac o cafea. Un sunet de la etaj mi-a atras atentia si am fugit in camera mea. Acolo statea pe pat o Amily adormita si confuza.
-De ce te-ai ridicat din pat? Trebuia sa te odihnesti
-Am nevoie de niste explicatii si am nevoie de ele acum. Spune ea ridicandu-se si venind spre mine.
-Bine! Iti spun tot ce vrei! Intreaba-ma tot ce vrei sa aflii
- Ce esti tu?
- Eu sunt Arron si sunt un demon.
-Si te astepti sa cred asta?
- Ce vrei sa iti fac ca sa iri dovedesc?
- Transforma-te
-Esti sigura ca vrei sa vezi ce va urma?
Aceasta a afirmat din cap iar eu cu sufletul la gura am inceput sa ma transform nevrand sa o sperii. Trebuie sa ii castig increderea daca vreau sa fiu mai aproape de ea.
Amily:
Asteptam cu sufletul la gura sa vad ce se intampla. Mai multe sunete de oase rupte care se de formau. Am tresarit cand in fata a aparut un demon.( poza de pe coperta)
-te rog sa nu te sperii.am sa iti raspund la toate intebarile
-Bi...Bi..Bine. dar cum.. dar cum sa am incredere in tine? Ma balbaiam eu. M-am asezat pe pat. Sunetul oaselor trosnind mi-au atras din nou atentia. Am simtit cum patul se lasa in urma unei greutati. Navand curaj sa ma uit in ochii lui, l-am intrebat uitandu-ma la poala mea unde degetele mele se jucau.
- Spune-mi ce sunt sau de unde vin ... !
- Vreau sa-mi promiti ca pe parcursul povestii nu ma vei intrerupe si la sfarsit iti voi raspunde la intrebarile pe care le ai.
Am aprobat timida si am asteptat cu sufletul la gura sa imi spuna legenda!
- Totul a inceput in ziua in care tu si fratele tau v-ati nascut. Pe atunci eu aveam abia 3 ani. La nastere mama ta nu a rezistat si a murit... Tatal tau a fost devastat, dar tu si fratele tau a-ti fost singurul motiv pentru care a mai luptat. Dupa nastere a avut de luat o decizie grea, ingerii si demonii fiind in razboi. Tatal tau dorind sa fii in siguranta ,te-a trimis pe Pamant ca sa duci o viata lipsita de griji.
A facut o pauza eu neputand da spun sau sa fac vrun gest !
-Tatal meu , Diavolul , este cel care a pornit razboiul... Acesta in urma cu cateva luni a aflat ca tu esti singurul inger care il poate invinge.
- Cum este posibil asta...?! Pana acum nici nu stiam ca sunt un inger.
- Tu esti singurul inger care are in interior puterea soarelui,fratele tau avand-o pe cea a lunii. Daca unul din voi moare,puterea va disparea din amandoi,astfel Diavolul fiind in siguranta,dar daca va veti uni puterile il veti putea invinge oprind razboiul ,iar acesta va muri.
Eu am fost trimis pe Pamant , avand ca misiune sa te omor...- De ce nu ai facut-o cand ai avut ocazia?! ...
- Pentru ca s-ar putea sa simt ceva pentru tine...
Am ramas blocata la spusele acestuia. Este posibil sa simt si eu ceva pentru el?... Nici nu mai stiu cine sunt...
- Atunci cine sunt parintii mei de pe Pamant?! Ma trezesc eu vorbind, neluandu-mi privirea din poala mea.
- Niste oameni draguti care au avut grija de tine, parintii adoptivi.
- Fratele meu este si el aici, pe Pamant?
- El este alaturi de tatal tau. Acum te las sa te odihnesti. Iti povestesc mai multe maine.
Acesta a plecat lasandu-ma ingandurata si nestiind cine sunt sau ce sunt !
Salut ! Sper sa va placa..
CITEȘTI
Dragostea nu moare
RomanceUn demon si un inger ! Ea este o fata obișnuita care pana la vârsta de 18 ani a crescut intr-o minciuna ! Aceasta afla ca este adoptată ! Cand il întâlnește pe El viata ei liniștita si frumoasa ia o întorsătura neașteptata ! El ! Un demon ! Fiul l...