Ahoj já jsem Oskar. Je mi 13 let. Bydlím v Benátkách, ale původem jsem Čech. Přestěhovali jsme se sem kvůli nedostatku rohlíku ve vzduchu a tudíž molekula klesla na koní procento..... Chodím na školu Martina Careva v Londýně a tudíž náš hlavní předmět je novozélandská pozitivní retardace. Mám 5 sester. Marfuš, Vsteglynu, Bohdasalvu, Esmeralgdu a Harryho Pottera. Moji dva nejlepší kamarádi se nazývají takovým slovem které není úplně běžné a tudíž vhodné pro mladistvé, jelikož mě dovopravdy nevrtá tousťák sépie a podporuju činel. Mám dva psí papoušky co se chovají jako rozřehtanej žralok. Rasa HP Deskjet D2360 a shettlandský kočka. To by bylo o mém představení - krom toho že věřím v mé rodné Pacifické koně a umím mluvit po dvou nohách aniž bych lítal a taky že mám krátké zrzavé prsty které jsou tak mastné že jsou vlastně černé a dlouhé a taky kromě toho že moje oči mojí barvu pochcané slámy a že už zase tady dochází množství housky ve vzduchu a koní procento klesá ze 100 na 101 procent - vše. Jo a málem bych ti zapoměl říct, že máme doma hrnce DEBOmínus které jsou stoprocentně ze zirkonia a potřené cihlami krále Minose. Dále bych pokračoval tím, že sleduju jútúp a nejraději mám Jmenuju Se Martin kterýho tak nesnáším, že bych mu zulíbal ruce. Jelikož jsou jeho videa tak úžasná že ke každýmu hážu dyzlajk, kupuju si každý den pomerančový džusík který piju když promýšlím jak zničit svět který bych nejraději zachránil ale nejde to protože svět se sám řítí do záhuby a já prostě nedokážu vymyslet jak ho zničit jelikož psi už umí hekat jako ryba a osmáci zase pípat jako mrož. A naprosto nesnášim zvířata protože když sem byl malej - bylo mi asi 83 let - spadnul jsem na hlavu a zamiloval se do svejch psů.
THE END
ČTEŠ
STORY OF MY LIFE-JEDNODÍLOVKA
RandomTakhle to dopadne když se se sestřenkou nudíme a mozek nám vrtá velbloud. Užijte si to tak jako my.