След като влезе в таксито, Куон забеляза странния шофьор. Беше тъмнокож, с похабени дрехи. А таксито направо вонеше на цигари. След като каза посоката, шофьорът даде газ, и колата потегли бързо.
Стори му се, че пътуването продължава по-дълго от обикновено. Погледна през прозореца.. Беше сигурен, че това не е пътят за KBS Company.
Таксито се насочваше в покрайнините на града.
- Извинете, но мисля, че подминахте мястото ..- каза изнервено Куон.
Мъжът не му обърна внимание. Продължи да кара в същата посока.
- ЕЙ!- Куон удари по прозореца за да привлече вниманието му- Ако не спреш колата, кълна се..
Мъжът се засмя на внезапния изблик на момчето.
- Удряй колкото искаш младеж- каза развеселено той- Не можеш да излезеш, вратите са заключени..
Куон изпита страх от този човек. Той изглеждаше абсолютно побъркан.
- Искам да знам къде отивам!- настоя Куон, прикривайки страха си с агресия.
- Отиваш на едно гадно място. Дупка абсолютна.. Добре, че са кинтите, иначе никога не бих отишъл там..- мъжът даде газ- Още малко, и истинския купон започва.
Куон бръкна в джоба на панталона си. Търсеше телефона за да се обади в полицията.
- О, и за малко да забравя- засмя се тъмнокожия- Не прави опити да звъниш в полицията, мрежите са претоварени.. Благодарение на един гений Цъки.. Скоро ще се запознаеш с всички.
Куон взе телефона и набра полицията. Нямаше сигнал и обаждането му бе отхвърлено.
Погледна през прозореца- вече не виждаше града. Имаше само безлюдни хълмове.
Колата се движеше прекалено бързо.
И изведнъж наби спирачки.
Куон не беше сложил колан, затова заби лицето си в предната седалка.
- Пристигнахме - каза щастливо мъжът и излезе от колата.
Таксито бе спряло пред някакъв мизерен склад накрая на града. Пред склада се бяха наредили маскирани мъже с оръжия.
Таксиджията отиде и се здрависа с единия. После посочи към таксито.
Маскираният му говореше нещо, но Куон не можа да чуе. След това тъмнокожият се върна и отвори вратата му.
ESTÁS LEYENDO
1. Да срещнеш любовта. (boy x boy)
FanficВлиятелният бизнесмен Чой Хюн води живот, изпълнен с лукс и пари. Като един от най-големите медийни магнати в Южна Корея, ежедневието му е изпълнено с работа и сключване на договори с чуждестранни инвеститори.. .. НО.. Една случайна среща със студе...