Merlin: Selam
Merlin: Tibet?
1 saat aralıkla attığım mesaja cevap gelmeyince telefonu yatağımın üstüne fırlattım. Tanrı aşkına ne düşünüyordum ki? Hayal gücümün geniş olması ilk defa canımı sıkmaya başlamıştı. Bizim çocukları ne kadar köşeye sıkıştırsam da sevgili 'Bilinmeyen Numara'nın onlardan birisi olmadığı sonucuna varmıştım. Bu beni biraz korkutsa da yabancı birisiyle konuşmak bana farklı gelebilirdi. Yeni bir insan tanımak, onu hayatına dahil etmek. Ama tabi yanlış yabancıya güvenmişte olabilirim. Telefonum yatağın üzerinde titreyince heyecanla elime aldım.
Tuna: Akşam müsait misin?
Merlin: Şimdilik herhangi bir planım yok, neden?
Tuna: Toplanıp dışarı çıkalım dedik, belki bir yerlerde bir şeyler içeriz ;)
Merlin: Evet, evet güzel olur.
Tuna: Tamam o zaman saat 9'da seni almaya gelirim?
Merlin: Pekala, ama önce izin almam gerekiyor.
Tuna: Tamamdır bebeğim, sana güveniyorum 💪🏼
Tuna: Seni akşam ben alıp, gece eve ben bırakacağım bu şekilde izin al.
Merlin: Tamam artık sus.
Tuna: 😒
Aradan geçen birkaç saatin ardından saat sekizi geçmiş ben ise hala ne annemi ne babamı aramış ne de üzerime giyinecek bir şeyler bakmıştım. Boş boş telefonda dolaşıp duruyordum. Telefonun ekranı kararıp annemin adı belirince beklemeden telefonu açıp çok uzatmadan izni alıp kapattım. Geriye tek kalan şey üzerimi giyinebilmek için birilerinin beni harekete geçirmesi.
Yavaş hareketlerle dolabıma yönelip boş boş bakmaya başladım. Yaşam kaynağımı yatağımın üzerine bırakmış ard arda gelen bildirimlerin susmasını bekliyorum.
Telefonu elime aldığımda ekranda beliren yazı yüzümde bir gülümseme oluşturmayı başarmıştı bile.Tibet: Nerdesin?
Merlin: Sanane?
Tibet: Hadi ama bunları aştığımızı sanıyordum? Ters cevap vermek ya da mesajlara cevap vermemek..
Merlin: Bunu mesajıma beş saat sonra cevap veren biri mi söylüyor?
Tibet: Görmemişim.
Merlin: Bende cevap vermek istemiyorum.
Tibet: Tamam.
Merlin: Bu kadar mı?
Tibet: Nerede olduğunu zaten biliyorum sadece senden duymak istedim ve evet bu kadar.
Merlin: Gece dışarı çıkacağımı da biliyor musun bari?
Tibet: Ah hayır bunu şimdi senden duydum.
Tibet: Nereye gideceksin?
Merlin: Ve bunu da bilmiyorsun hahah
Tibet: Komik olan bir şey göremiyorum?
Merlin: Sandığım kadar inanılmaz değilmişsiniz Bay Stalker.
Tibet: Yerinde olsam beni stalker gençler kadar küçümsemezdim hanımefendi. Akşam gideceğiniz barda bende olacağım ;)
Merlin: Asla vakit kaybetmiyorsun değil mi?
Merlin: Ne yani seni görebilecek miyim?
Tibet: Hayır, ama ben seni göreceğim.
Tibet: Yine :).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesaj.
ChickLitBilinmeyen numara: Sadece seni tanımak istiyorum Merlin: Ama ben istemiyorum. Bilinmeyen numara: Şimdilik.