12.časť

200 15 2
                                    

Už dve hodiny jazdím na pennym a premýšľam. Vtom do niekoho vrazím a spadnem.
„Si slepý či čo?" zhúknem na neho a pošúcham lakeť z ktorého mi tečie krv.

„Prep-Sophie?" povie a ja sa na neho zadívam. Thomas a za ním ide Liam. Veď mali byť v Londíne nie?

„Bože,kde sa tu beriete?" poviem a vyobímam ich.
„Ideme na obed?" spýta sa Liam miesto toho aby odpovedal.

Po 1 hodine

Chalani mi povedali prečo prišli.
Vraj kvôli stáži v modelingovej agentúre. Áno Liam a Thom pracujú v modelingovej agentúre.

„Nejdeme do klubu?" spýtal sa Thom.
„Nemôžem..otec bude zúriť" odpoviem načo sa zasmejú.

„A nechcela by si prespať u nás?"
„Dnes mám uvítací ples"
„Zajtra?"
„Platí!" poviem a krátko
a zasmejem.
„Dobre,mi ideme a večer nás čakaj!" zakričia a odchádzajú preč.

Pred domom

Hneď ako prejdem cez novinárov,otvorí otec a vtiahne ma dnu.
Zase bola hodinová prednáška o tom kedy mám chodiť domov.
„Za dve hodiny je ples" povie a odíde. Doriti!
Vbehnem na poschodie a odomknem si izbu. Opäť ju zamknem a rýchlo zavolám kaderníčke nech príde za hodinu. To isté urobím s kozmetičkou.

O 1 hodinu

Kaderníčka aj kozmetička vbehly do mojej izby. Obzreli si šaty. Najprv sme začali s vlasami.
Nechala som ju robiť si s nimi "čo chce".

Urobila mi krásny drdol do ktorého mi dala blankytné malé kvetinky.
Zaplatila som jej a ona odišla.

Na rad prišla kozmetička. Na pery mi dala jemne rúžový rúž,na oči blankytné tiene a na mihalnice mi dala objemovú mascaru.

„Woah!" vyhŕkla som keď som sa zbadala. Kozmetička sa usmiala a pomohla mi do šiat.
Zaplatila som a ona tiež odišla.

Ples sa začína presne o 5 minút. Som strašne nervózna. Nádych,výdych,nádych,výdych.
Otvorím dvere a pomaly schádzam dolu schodami. Idem do miestnisti z ktorej vychádza hudba. Hneď ako otvorín dvere,hudba sa stíši a všetci pozrú na mňa. Niektorý si dajú ruku pred ústa.

Otec za mnou príde s naštvatým výrazom.
„Prečo si si ich obliekla?!" spýta sa zo zaťatými zubami.
„Problém?"
„Áno,choď sa ihneď prezliecť!"
„Nie!" zakričím.
Otec vystrie ruku a dá mi..facku. Zhrozene na neho pozriem.

„Soph-" chcel povedať ale ja som rýchlo odišla.
Vbehla som do mojej izby. Vybrala som batoh do ktorého som nahádzala niekoľko kusov oblečenia,peňaženku a mobil. Šaty som si tam dala tiež. Zašla som do kúpeľne a vzala z tade lesk na pery,rúž,mascaru a kefu na vlasy. Keby niečo zobrala som si kefku.

Narýchlo som sa obliekla do čiernych kraťas a čierneho tielka. Obula som si sandále (obrázok)
a vyšla z izby. Zamkla som ju a kľúče hodila do batohu.

Priplížila som sa do kychyne a zobrala si nejaké ovocie,dve fľaše vody a dve bagety.
Vtom však otvoril Rob dvere a začudovane na mňa pozrel.

„Sophie otec ťa hľadá. A prečo nie si na plese?" spýtal sa a chcel mi chytiť ruku.
„Daj mi pokoi!" skríkla som a prešla som k dverám. Tam som mala položené pennyboardy a longboardy. Zobrala som do ruky jeden penny
(modro-žltej farby) a jeden longboard (obyč. farby) .

Ahojte ták a je tu nová časť :)



DokonaláOnde histórias criam vida. Descubra agora