Zenna teyzemlerde kendi odamda oturuyodum ve en sevdiğim şarki (medyadaki) abim odama girdi.
"Jenna hadi gel yemek yiyecez"
dedi bende şarkıyı kapatıp aşşağı teyzemgillerin yanına yemeğe indim teyzem ayak seslerimi duymuş olmalıki
" heeey uykucu daha yenimi kalktın öğlen oldu. Hani sabah yemeğini beraber yapıcaktık."
Dediğinde benim kafa dank etti öyleydide söz vermiştim bir an duraksadım ve konuşmaya başladım.
"AAA teyze çok özür dilerim ben ben unutmuşum şimdi hatırladım."
demişim teyzemde üzülmüş benim böyle konuşmama.
" A A olurmu öyle şey niye üzülüyosunki alttarafı yemek bir gün ben otururum sen yaparsın ödeşmiş oluruz. Sakın bir daha böyle şeylere üzüldüğünü görmicem."
dediğinde ben hafifde olsa bir gülümseme yaymıştım yüzüme. Abim birden konuşmaya başlayınca teyzemde bende korktuk.
" ALLAH Halla konuşmanız bittiyse eğer yemeğe başlayalımmı. Şu an açlıktan sizi yiye bilirim haberiniz olsun."
Halla halla bizim ödümüz kopmuş burda bu yemek diyo yok sana yemek memek. O anda biz teyzemle.
" Nathaan"
dedik aynı anda söylemiştik bunu ve abim aniden bana döndü ve kaşlarını çattı neden nathan dememe kızıyo ille abi tamam abii.
" abi"
dedim kızarak. Ben yemeğe oturdum ve şöyle dedim gülercesine.
" yersin abicim sen bizide yersin hatta beni yemezsen bende seni yerim teyzecim hiç korkma biz böyle aç kaldığımız zaman yiyoruz birilerini biz hep yeriz yeriz yani çünkü o bizim genetiğimde var."
Dedim teyzemin elleriyle yaptıgı dolmaları ağzıma sokarken. Abim bana laf sokmadan rahat duramaz.
" jennaa"
efendim abii. Gülüş çığırış yemeğimizi yedikten sonra ben teyzeme masayı toparlaması için yardım ettim bulaşıklarıda makinaya dizdikten sonra iki kahve alıp teyzemle salona oturduk sohbet ediyoruz.
" ya teyze sen hiç birine aşık oldunmu. Yada biri sana."
Dediğimde teyzemin gözleri doldu.
" boşver çook uzun hikaye. Ee sen hiç birine aşık oldunmu. Yada biri sana."
Şöööylebi düşündükten sonra cevap verdim.
" evet"
" evet ama tek kişilik"" ben sevdim amaa o beni sevdimi bilmiyorum. Yaniben onu çok sevdim, onunda beni sevmesini istemiştim ama ya sev seviyodu belki beni ama ben bilmiyodum işte."
" o andada kendime söz verdim tek oydu o olmadıysada ondan başkada olmıyacak."
Bunları derken istemsizce yaşlar akıyodu gözümden durduramadım başladım ağlamaya bitmez tükenmez ağlamalarım annemin öldüğü gün başladı ve ve ben ne zaman ölürsem o zaman bitecekk.