~PROLOG ~

63 15 21
                                    

Her şey o gece olmuştu. 

Siyahın dışlandığı ...

Gökyüzünde şimşeklerin eksik olmadığı ama yeryüzüne tek damlanın düşmediği gece .

evet hayat kısaydı kuşlar uçmuyordu belki , ama insanlar ölüyordu benim hayatımda . Etrafımdaki herkes bir bir terk ediyordu beni o gece. 

kelimeler kifayetsiz kalmıştı sessizliğin o kan kokan çırpınışlarında .


*****************

Sokağı aydınlatan cılız ışık taneleri uzun gölgeler oluşturmaya yetiyordu. Arkamdan gelen adımlar bedenimin daha hızlı olması için verilen emirler gibiydi ama bedenimin yerine getirmeye zorlandığı emirler .

Hızlı olmaya çalışsam da bacaklarım benim aksime hareket ediyordu .  Karanlık sokağın başında durup biraz olsun nefes almaya çalıştım . Ama arkamdan gelen ölümün adımları buna bile izin vermedi .

Peşimde olan adamları tanımıyordum . Ama benim hakkımda pek iyi düşündüklerini de sanmıyordum.

Sokağın sonunda gördüğüm gölge bir an beni korkutsa da bana yaklaştıkça içime huzur doldu .

Bu güvenebileceğim tek kişiydi . 

'' Baba '' diyebildim nefes almak için çırpınışlarım da .

Sonra adımlarımı biraz daha hızlandırıp babama sarıldım . 

'' Mihra kızım ... çok korktum kızım .. çok korktum '' Babamın sesi içimdeki korkuyu rüzgara kapılan yaprak misali savurup yok etti .

Biraz daha sıkı sarıldım babama sanki o an beni terk edecekmiş gibi..

 Ve beni bırakıp gideceğini bilseydim daha da sıkı sarılırdım.


'' hadi eve gidelim ... Miraç ' ta çok ..'' babamın sesini bastıran silahın acı dolu sesi oldu . 

Sonra gözüme takılan bir gölge oldu . 

Hayatımı mahveden bir gölge 

Elime bulaşan bir sıvı 

Aydınlanamayan bir Mardin sokağı .




DENİZ  KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin