2. b-brave?

24 1 0
                                    

Ariana pov:
We komen net de winkel uit en gaan nu richting de starbucks om even te kunnen zitten. Als we net de hoek om willen lopen bots ik tegen iemand op. Net voor ik op de grond val word ik door 2 sterke armen opgevangen. 'Sorry gaat het' hoor ik een bekende stem zeggen en als ik opkijk zie ik dat het samuel is. Me mond valt open en samuel begint te lachen. 'Fan' vraagt hij en ik knik langzaam. 'Maar gaat het wel' vraagt samuel en ik knik. 'Gaan jullie toevallig naar de Starbucks' zegt kaj die achter samuel staat. 'Jep, tot dat samuel ineens tegen ariana opbotst' zegt taylor en ik krijg rode blosjes op me wangen. 'Zullen we met zijn allen gaan' zegt kaj en taylor knikt. Daar lopen we dan met zijn zevenen op weg naar de Starbucks. 'Nogmaals het spijt me heel erg' zegt samuel en ik grinnik zachtjes. 'By the way, ik betaal je drankje' zegt samuel plots. 'Huh?' Zeg ik verward. 'Ik betaal je drankje bij de starbucks' zegt samuel en ik wil nee zeggen maar hij loopt al naar voren. Ik let even niet op als ik ineens voor me uit ligt op de grond. Dan hoor ik gelach. Ik kijk op en zie taylor en de jongens lachen. 'Je moet wel uitkijken he' zegt jai en samuel helpt me omhoog. 'Was je even aan het nadenken ofzo' zegt samuel en ik knik. 'Nu wel op de opstapjes letten he' zegt samuel en ik knik. Dan zijn we bij de starbucks en lopen we naar binnen. Taylor en kaj gaan bestellen en derest en ik gaan zitten. Dan komen ze weer terug en even later worden onze namen opgenoemd. Als we onze drankjes op hebben, wisselen we nummers uit en gaan taylor en ik terug naar onze hotel. We leggen onze tassen weg en gaan naar beneden om te gaan avondeten. Ik wil net aan me spaghetti beginnen als me telefoon een geluidje maakt.

Whatsapp met samuel:

Samuel: hii babe x

U: hee samuel

Samuel: alles goed??

U: goed en met jou

Samuel: prima...ik heb ff een vraagje

U: en dat is leijten?

Samuel; heb je morgen iets te doen?

U: eh nee niet dat ik weet hoezo??

Samuel: top! ik haal je om 1uur op.

U; wat gaan we doen dan?

Samuel; verassing. Alleen wat is je adres?

U; *adres*

Samuel: top tot morgen

U: tot morgen

'Ari, ga je nog eten of hoe zit dat' hoor ik taylor vragen en ik ga snel aan me eten beginnen. 'Morgen ga ik iets leuks doen met samuel' zeg ik als we weer in het hotelkamer zijn. 'Leuk, weet je ook wat je aan moet trekken' vraagt taylor en ik schud me hoofd. 'Vraag dan gek' zegt taylor en ik pak snel me telefoon en bel samuel.

Samuel: he babe, mis je me nu al?

U: haha grappig. Maar wat moet ik morgen aan?

Samuel: trek maar iets makkelijks aan.

Ik hang op en vertel tegen taylor wat hij gezegd had. 'oke dan gaan we nu alvast wat zoeken' zegt taylor en we zoeken kleren uit voor morgen. 'Dat is leuk' zeg ik dan als taylor wat klaargelegd heeft. 'Ja he, maar ga nu maar slapen anders kom je morgen te laat' zegt taylor en ik geef haar een knuffel en trek dan me pyjama aan en ga dan in bed liggen. Ik kijk nog even naar sams foto, geef er een kusje op en leg hem dan weg. Tot morgen sam heb ik in me gedachten en zo val ik langzaam in slaap.

in love with....ft B-braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu