Sabah kalktılar o gün perşembeydi ve İlayda'nın cenazesi vardı.3'üde siyah giyinip,cenazeye gittiler.
Kızın babası yalancı gözyaşları döküyordu.Kızın üvey annesi yani babasının yeni eşi turuncu ve saks mavili bir elbiseyle arabada oturuyordu.Neymiş karnı ağrıyormuş !?
İlayda'nın en iyi arkadaşı Sude cenazeden sonra kızlara gelip şöyle dedi:
– İlayda sizin yüzünüzden öldü,sizin yüzünüzden hapse girdi !!!
Masal:
– Hoop! Kızım yavaş gel! Sen ne dediğinin farkında mısın? Neredeyse onun yüzünden kangıran olup,ölüyodum be!
Aslı:
– Bak canım İlayda bizim yüzümüzden falan ölmedi okey?
Allah rahmet eylesin. Biz ona bir şey yapmadık. Aksine gelip, o bizimle sataştı. Seni de anlıyoruz. Başın sağolsun.Irmak:
– Kızlar haklılar tatlım. Biz ona bir şey yapmadık. O bizi dürttü. Seni de kullanıyodu ayrıca. Allah kurtarmış. Sinir hastalığından başkalarına zarar da verebilirdi.
Sude:
– Siz bu kadar iyi miydiniz yaa!! Güzel morel verdiniz teşekkürler!
Irmak:
– İstersen bugün bize gel!
Masal ve Aslı kaşlarını her ne kadar da yukarı kaldırsalar saf Irmak hiçbir şey anlamadı.
Sude de onaylayınca eve gittiler. Aslı kızlara güzel bir kek Masal da çay demledi. Irmak ne mi yaptı? Öylece oturdu Sude'nin yanında,ODUN.
Kızlar ikramları getirdiler ve bir güzel yenilip, içildiler.
Sude:
– Kızlar arkadaş olalım mı?
Irmak:
– Ol...
Masal Irmak'ın sözünü keserek:
– Off ne kadar da sıcak oldu dimii. Sudecim annenler seni özlemiştir biliyo musun?
Sude:
– Ya ben kalkayım artık annemler beni özlemiştir.
#Bu kız salak mıydı? Yoksa öyle mi davranıyordu?#
Sonında kalktı gitti ve Masalla Aslı bir oh çektiler. Odun Irmak ise hala kızı uğurlama peşinde...
Aslı:
– Ya kızım sen ne yapıyosun? Hemen öyle arkadaş olmayı kabul etmeler falan? Kız nedir ne değildir benim araştırmam lazım...
Irmak:
– Al işte profösör konuştu.
Masal:
– Aslı çok haklı. Kızım sen avanak mısın? Belki bu da bize İlayda gibi oyunlar oynuyo Allah Allah!! Dur bi Aslı araştırsın.
Irmak:
– Ama çok tatlı.
Masal:
– E git evlen o zaman bu ne ya!!!!????
Irmak:
– Tamam tamam. Araştırın. Ben yatıyom Hadi Allah rahatlık versin.
– Sanada!
dedi kızlar ve yattılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...