Daha Yeni Başlıyoruz

77 7 6
                                    

Bön östömödöğöm söröcö köm öldöğömö öğrönömöyöksön. Tamam anladım coolsun bizde Allahın bir kuluyuz ne bu egolar toprağam? Thug life yapmam lazım ne yazsam diye düşünürken zaman tatilin bitmesiyle aynı hızda akıyordu mübarek -.-.-"Kim olduğunu öğrenme gibi bir çabam yok , sen kendini fazla önemsiyorsun galiba yürüyen ego? Git başkalarıyla eğlen benide daha fazla rahatsız etme!" Ayh sevgili parmaklarım yine harikalar yarattınız ^^ Resmen bu çocuk yüzünden vampirlerle ilgili araştırma yapmayı unutmuştum. Ayıp Bade cıkcıkcık. Kendimle iç savaşım bitmeden mesaj sesi geldi. AA YETHER AMA SAYIN EGO BEY!  "Daha yeni başlıyoruz ;)" 

HEH ukalacığımız konuşturmuştu yine egosunu. O kadar ego bu evrene nasıl sığıyor bilmiyorum ki :Dd neyse cevap vermemek en iyisiydi. Sonuçta yazar yazar cevap alamayınca bırakırdı dimi? Gelin buraya vampirciklerim <33 ısırın beniii jssjsj hakkındaki tüm bilgileri ezbere bilmeme rağmen defalarca araştırmaktan sıkılmayacağım şeylerden biriydi. Araştırma şeysine o kadar dalmışım ki ne zaman uyuduğumu bilmiyorum. Pencereme vurulan elle ve Sayın Egeli diye bağıran sesle uyandım. Pencereme doğru ilerlememle çığlık atmam bir oldu. Karşımda tam bir meteor duruyordu. "Çığlık atmayı kesip camı açar mısın?!" Diye bağıran ayaklı kasa kafamı sallayıp camı açtım. Tabi o sıra hâlâ bön bön bakmaya devam ediyordum -,- Aman Allahım gerizekalı mısın Bade tanımadığın çocuğu niye içeri alıyorsun ya o bir katilse ve seni öldürece- diye bağıran iç sesimi susturdum ve "hheeyy" diye bağıran çocuğa bakmaya devam ettim. Sen kimsin ne arıyorsun odamda diye bağırmaya başlayınca eliyle beni susturup "uzun zamandan beri merak ettiğin biri Sayın Egeli" diye göz kırptı. Nasıl yani o sen misin oha lan yeriim dememek için kendimi zor tuttum ve geri geri giden adımlarımı durdurdum, çünkü duvara yapışmıştım. İki eliyle beni duvarla kendi arasında bırakıp dudaklarını dudaklarıma bastırmaya başladı. Böyle birini napıyon lan sen diye itmek günahtı yemin ediyoruuuum ^^ Bende kendimi akışına bıraktım. 

SAKLANDIĞIM YERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin