Kap 12 Han behöver inte veta!

63 4 2
                                    

Hon kan ju inte gråta det är ju jag som blivit kidnappad och inlåst och, och va!!!

Hon snyftade till och jag väcktes upp ur min trans. Som jag inte för den delen ens visste att jag befann mig i.

Jag kände tårarna bränna bakom ögonlocken, men vad fan hon såg ju så skör ut när hon låg där på golvet. Hon hade sjunkit ner på golvet och sedan vält över i foster ställning.

Jag. ska. inte. gråta. Fast även om jag med all min tanke kraft försökte att inte gråta så var det exakt det jag gjorde fem sekunder senare. Applåder, duktig Ylva du borde få ett pris. Märk min sarkasm. 

Jag satte mig försiktigt ner på knä och strök försiktigt min hand över hennes rygg, samtidigt som jag hyschade åt henne. 

" såja, det kommer att bli bra. Allt kommer att bli så bra. " Upprepade jag för att få henne lugn. om och om igen innan hon somnade. 

När hon hade somnat passade jag på att se mig om i rummet efter en utväg. Rummet såg lika dant ut som förut fast utan bacon och som förut så fans det ingen dörr som gick ut eller fönster heller för den delen. 

Så jag lyfte upp häxan och bäddade ner henne i sängen. Visst hon är en häxa men hon är ledsen och har gråtigt. Häxor är också delvis mänskliga exakt som jag. var. 

Undra var Nova är, är hon oskadd. Lever hon över huvud taget. Hon kanske är död. Men om hon är död måste jag ha känt något. Eller??

En miljon frågor gick igenom mitt huvud på en sekund och jag kände tårarna hota igen. Jag ryckte av henne täcket, om det var hon som hade gjort det här mot mig och Nova så skulle hon inte få det allt för bekvämt. 

Jag la täcket på golvet innan jag rulla in mig i det så att jag såg ut som en kåldolme. Det tog inte allt för långt tid innan jag sjönk ner i det svarta, som också kallas sömn. 

Häxan's pov

Jag kollade på varulven som låg på golvet. Vad ska jag göra med henne, hon vet redan för mycket. Men om jag gör mig av med henne så förstörs hela exprementet, fast han behöver inte veta något. 

Nej han behöver inte veta något!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 07, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Varg ögaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora