*Spencer*
Ma kivételesen meleg napra ébredtünk, ami Londonban ritkaság. 7 óra van, úgyhogy elmegyek futni, mint minden reggel. Fogom az iPodomat és megcélzom a konyhát. Iszok egy kávét, és indulok is. Kb. 10 perce futhatok, amikor kezdem azt érezni, hogy figyelnek. Körbenézek, de nem látok senkit. Megkerülöm a közeli parkot, és indulok haza.
Kinyitom az ajtóm, és Perrie néz szembe velem. Mindig elfelejtem, hogy van kulcsa! De amint elnézek rajta, látom bántja valami.
- Perrie, mi történt? - kérdezem meg.
- Én... Nick... Szakítottunk - sírja el az utolsó szavait.
- Sss... Nincs semmi baj, átöltözök, utána orvosoljuk a bajt! Jó?
- Rendben. Köszi Spens, hogy vagy nekem! - mondja, és megölel.
Felkapom a ruhákat és elindulok a fürdőszobába. Gyors lezuhanyozok. Felveszem a fekete farmerom, a fehér pólóm és a fehér conversem. Leakasztom a dzsekim a fogasról, és intek Perrie -nek, hogy kövessen. Beülünk a kocsimba.
- Hová viszel? - kérdi.
- Majd meglátod. A golf ütőim ott vannak hátul?
- Igen, de miért?
- Majd megtudod...
Tíz perc múlva befordulok a roncstelepre. Perrie követ. Megállok egy autó roncs előtt, majd elveszek egy ütőt.
- Most szépen szétverjük ezt a kocsit. Ugye nincs ellenedre?
- Mi az hogy?! Még szép, hogy benne vagyok!
Kb. úgy egy óra múlva, nevetve indulunk haza. Kieresztettük a gőzt, és minden felé baromságot kitaláltunk. Bekapcsolom a rádiót. Épp az egyik kedvenc számom megy, a Wonderwall az Oasis-tól.
Halkan dúdolok, amikor Perrie megszólal.
- Kérhetek egy szívességet?
- Hát PERSZE! Mi lenne az?
- Hozzád költözhetnék? - kérdi félénken.
- Nyugodtan, gyere, Minho szerintem nem bánná, meg amúgy is, unalmas egyedül a nagy lakásban!
- Köszönöm! Te egy ISTEN VAGY! Hálás vagyok érte, de nagyon!
Bekanyarodok a feljáróra.
- Pezz, mikor költöznél?
- A cuccaimat már össze csomagoltam, szóval ha nem bánod, már ma is áthozhatom.
- Oké. Akkor a tiéd lesz a vendégszoba, ami ezentúl Perrie csodálatos Birodalma lesz! - nevetünk.
- Szuper. Akkor a nap hátralévő részében mit csináljunk?
- Szerintem együnk, és utána áthoznánk a cuccaidat.
- Benne vagyok. És azután?
- Munka előtt megnézhetnénk egy filmet.
- Okés. Mit együnk?
- Pizza jó lesz?
- Tökéletes.
Kaja után elindulunk Pezz és Nick lakása felé, ami már CSAK Nick lakása lesz.
- Nick itthon van?
- Nincs, ilyenkor dolgozik.
Felérünk a lakásba, és látom amint Pezz összerezzen. A szobájába lépve, látom a sok összepakolt cuccot.