7 . Bölüm

179 19 0
                                    

1 hafta sonra 

Tiniden 

Jorgedeki tuhaflıklar hala devam ediyordu ve bu beni endişelendiriyordu . Ama Jorgeyi hastaneye gitmeye ikna edemiyordum . Kötü bir şeyler vardı biliyordum . Ona bir şey olmasını istemiyordum . Onsuz yaşayamazdım . Bu yüzden neyi olduğunu bir an önce öğrenip tedavi olmasını istiyordum .

Ben bunları düşünürken yukarıdan gelen sesle hemen oraya gittim . Jorge oradaydı ve ne yaptığını merak ediyordum . Jorgenin yanına  gittiğimde küçük kitaplığımın devrildiğini gördüm . Hemen yerden kitaplarımı toplamaya başladım . Bir yandan kitaplarımı toplarken bir yandan da  Jorgeye  " Bunu nasıl başardın ?" diye sordum .

" Bir an görüşüm bulanıklaştı . Önümü göremeyince de ona çarptım ve devrildi işte . " dediğinde  " İyi misin ? " diye sordum .

" İyiyim , Tini . Abartma . Bu herkesin başına gelebilir . " dediğinde ona bir  yastık fırlattım ve " İyi değilsin . " dedim . Benim bu harekettim karşısında acı bir inleme  sesi duydum . Bunu duyan ona yastık değil kitap fırlattığımı sanardı .

Jorgeye " Sen gerçekten iyi değilsin . " dedim . " Normalde sana yastık attığımda böyle bağırmazdın . "

" Ama canım acıdı . "

" Biliyorum ama sana daha öncesinde bir çok şey fırlattım . Hiçbirinde sesini çıkarmadın . Sekiz yaşındayken kafana top attığımda bile . "  dediğimde bir süre sessiz kaldı . Sonra da " Haklısın . " dedi .

" Haklıyım tabii . " dedim ve ağlamaya başladım . Neden ağladığımı anlamamıştım . Ağlamam için hiçbir sebep yoktu ki . Ama göz yaşlarımı durduramıyordum . Jorge de buna anlam verememiş olmalı ki " Neden ağlıyorsun ? " diye sordu .

" Ben seni çok seviyorum , Jorge . Sensiz yaşayamam . Sana bir şey olmasını istemiyorum . Ama son zamanlarda sende bazı değişiklikler var Jorge . Bu değişikliklerin kötü bir şey yüzünden olabilecek olması beni o kadar çok korkutuyor ki . Bu yüzden bu davranışlarının nedenini öğrenmek istiyorum . Artık bir doktora gidelim . Senin neden böyle davrandığını söylesin . Artık daha fazla neden böyle davrandığını düşünmek istemiyorum . Lütfen bir doktora gidelim . " dedim ağlamaya devam ederken .

" Eğer doktora gitmeyi kabul edersem ağlamayı kesecek misin ? " diye sorduğunda evet anlamında başımı salladım . Bunun üzerine Jorge yanıma geldi ve bana sarıldı .

" Tamam . " dedi . " Doktora gidelim . Yeter ki sen ağlama . Ağlamana dayanamıyorum . Ben senin gülmeni istiyorum . Ağlamanı değil . "

Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin