21. Okul İçin Sabah Rutini (İstek Bölüm) :)

4K 139 22
                                    

Tekrar Merhaabaaa :) bu bölüm istek bir bölüm :) kitapkurdudogacik tarafından istendi. :) Acaba onunda hikayesine bakabilirmisiniz? Oda benim gibi kitabını yeni paylaşmış eğer okursanız beni mutlu etmiş olursunuz. Çünkü biliyorum yeni kitap yazmanın ve okuyucusunun olmasının zor olduğunu. O zaman hadi başlayalım!!

Benim okulum 6:30 'ta başlıyor. :// O yüzden sabah erkenden kalmak zorundayıım.

1. Okulun ne saat kaçta başlıyorsa, 20-30 dakika önceden kalk. Okulun uzaksa biraz daha erken kalkabilirsin.

2.Yatağını toplamalısın. :)

3. Güzelce elini ve yüzünü yıka.

4. Güzel bir kahvaltı insanı zinde tutar. Bu yüzden geç kalacağım diye düşünüp yememezlik yapma. Kahvaltını güzelce yap.

5. Sabah için önemli şeylerden, diş fırçalamak, dişlerini mutlaka fırçala.

6. Saçlarda sıraa, size paylaştığım önceki bölümlerden birkaç saç modeli var. Onlardan birini yapabilirsiniz. :)

7. Heralde akşamdan çantanı hazırlamışsındır. Akşamdan çantanı kapının yanına koy.

8. Eğer biraz süs istiyosan, baby lips sürebilirsin. :) Önceki yüklediğim bölümde var. :)

9. Sıra geldi aksesuar'a fazla kullanma ama 2-3 tane uyumlu renkli bileklik takabilirsin. :)

10. Ve hazırsıııın :) artık seni tenefüslerde eğleneceğin, derslerde çalışacağın, güzel bir okul bekliyor. :)

Umarım bölüm güzel olmuştur. Birdahaki bölüme görüşmek üzere güzel okurum benim. :*

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin