Μία μέρα σε ένα σπίτι περίπου σαν την ταινία μόνος στο σπίτι αν την ξέρετε, είναι κατοικημένο από μια οικογένεια. Ειναι μεγάλη οικογένεια με τους δύο γονείς και τα έξι παιδιά τους. Τον πατέρα τον λέγανε Παναγιώτη, την μητέρα Άννα, τον μεγαλύτερο παιδί τον λέγανε Γιάννη, το δεύτερο παιδί το λέγανε Μαρία, το τρίτο Νεφέλη, το τέταρτο Ελένη, το πέμπτο Αντρέα και το έκτο Χρήστος. Ετοιμάζονται να πάνε διακοπές ένα ταξίδι στην Γερμανία, για την πρωτοχρονιά.
Μια μέρα πριν το ταξίδι πήγανε οι συγγενείς τους στο σπίτι για να τους αποχαιρετήσουν. Φάγανε πίτσα και ήπιανε κόκα κόλα. Περάσανε πολύ ωραία αλλά μια στιγμή ο Χρήστος τσακώνεται με τον Γιάννη και η μητέρα του η Άννα του λέει να πάει στο δωμάτιό του. Δεν μπορούσε να παρακούσει την μητέρα του και έτσι ανέβηκε στο δωμάτιο του που βρισκόταν πάνω στην σοφίτα. Μετά από δύο ώρες πήγανε όλοι να κοιμηθούν αφού αποχαιρέτησαν τους συγγενείς.
Μια καινούργια μέρα ξεκινάει αργοποριμένει επειδή δεν άκουσαν το ξυπνητήρι να χτυπάει και το αεροπλάνο έφευγε σε μία ώρα. Τρέχουν όλοι να ετοιμαστούν για να προλάβουν το αεροπλάνο. Βάλανε όλες τις αποσκευές στο αμάξι και τρέχανε να φύγουν, αλλά κάποιον ξεχάσανε πίσω, τον Χρήστο.
Φτάνουν στο αεροδρόμιο και μόνο για ένα λεπτό δεν χάσανε το αεροπλάνο, μπαίνουν μέσα και φεύγουν για την Γερμανία χωρίς τον Χρήστο. Μια μέρα ξημερώνει και για τον Χρήστο αλλά είναι μόνος στο σπίτι χωρίς τον μπαμπά και την μαμά του. Βγήκε από το δωμάτιό του κατεβαίνει κάτω και πάει στην κουζίνα για πρωινό. Αυτός περίμενε να είναι όλα έτοιμα αλλά δεν υπήρχε τίποτα. Αυτός σκέφτεται: η μαμά ακόμα θα κοιμάται άρα θα φτιάξω μόνος μου το πρωινό για σήμερα. Ανήγει την τηλεόραση και βάζει δημητριακά να φάει. Μετά από πέντε λεπτά θυμήθηκε το ταξίδι που θα πηγαίνανε, κοιτάει το ημερολόγιο και βλέπει ότι είναι σήμερα. Τρέχει πανηκόβλητος σε όλα τα δωμάτια για να δει αν είναι αλήθεια και τελικά έλειπαν όλοι από το σπίτι.
Στην συνέχεια οι οικογένειά του έφτασε στην Γερμανία και τότε κατάλαβαν ότι ένα από τα παιδιά τους λείπει. Βάζει της φωνές στην Μαρία και της λέει δεν τους μέτρησες; και εκείνη λέει ότι ήταν και οι έξι εκεί. Μετά από λίγο θυμήθηκε ότι μέτρησε τον φίλο τους και νόμιζε ότι ήταν ο Χρήστος και με αυτό μπερδεύτηκε. Γυρνάμε πίσω στο Σικάγο να δούμε τη κάνει ο Χρήστος. Είναι τόσο πολύ χαρούμενος που είναι μόνος του στο σπίτι κάνει οτι θέλει εκείνος: έκανε το κρεβάτι των γωνιών του τραμπολίνο, κυλούσε στη σκάλα με το έλκηθρό του, τρώει όσα γλυκά θέλει και είναι σαν κάνει πάρτυ αλλά μόνος του. Τελειώνει η μέρα του στολίζοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο και όπως το στολίζει ρίχνει ένα βλέμμα στο παράθυρο. Βλέπει ένα κορίτσι να κάθεται μόνο του μέσα στο κρύο σε ένα παγκάκι και το λυπάται. Πάει έξω ο Χρήστος και της λέει να έρθει μέσα στο σπίτι για να μην κρυώνει. Εκείνη τον ακολουθεί και όταν μπαίνει μέσα βλέπει τα χάλια του σπιτιού, όλα τα πραγματα είναι στο πάτωμα αλλά δεν μιλάει το κορίτσι και συνεχίζει. Της ανάβει μια σόμπα για να ζεσταθεί, της φέρνει μια ζεστή σοκολάτα. Μετά κάθετε ο Χρήστος δίπλα της και περιμένει να φάει. Αφού πέρασαν δέκα λεπτά την ρωτάει κάποια πράγματα:
Χ: Πώς σε λένε;
Σ: Με λένε Σαμ
Χ: Ωραίο όνομα
Σ: Ευχαριστώ. Εσένα πώς σε λένε;
Χ: Χρήστο
Σ: Και το δικό σου όνομα είναι ωραίο
Χ: Ευχαριστώ. Και ένα άλλο πράγμα, Τι έκανες μόνη έξω στο κρύο;
Σ: Πήγα μια βόλτα επειδή έβλεπα τους δικούς μου χαρούμενους και εγώ ήμουν στεναχωρημένη επειδή δεν μου έδειναν σημασία και έφυγα απο το σπίτι
Χ: Οου, εδώ θα είσαι μια χαρά
Σ: Σε ευχαριστώ πολύ για τη σοκολάτα και για όλα αυτά
Χ: Παρακαλώ
Καθώς πάει να φύγει η Σαμ απο το σπίτι βλέπουν εξω απο το παράθυρο κάτι να γυαλίζει, πάνε έξω και βλέπουνε έναν χρυσό καθρέφτη το κοιτάνε για πολλή ώρα. Την πέρνει ο Χρήστος και ξαφνικά μετακινούνται στον Αμαζόνιο. Λένε και οι δύο ομγ πως βρεθήκαμε σε αυτό το μέρος; (αναρωτιούνται). Ευτυχώς έχει μαζί του και το κινητό του ο Χρήστος και βλέπει στους χάρτες οτι βρίσκεται στον Αμαζόνιο.
Χ: Πώς βρεθήκαμε σε αυτό το μέρος;
Σ: Δεν ξέρω αλλά μου αρέσει, κοιτά ένα παπαγάλο τη ωραίος που είναι να τον κρατήσουμε;
Π(απαγάλος): Ναι Ναι
Σ: Ξέρει να μιλάει κιόλας(χαρούμενα)
Χ: Καλά, όμως αν με χέσει ξέχνα τον
Σ: Σύμφωνοι (δίνουν τα χέρια)
Π: Ωραία κάποιος με σκέφτεται και εμένα
Σ: Γουτσι Γουτσι (του χαϊδεύει το κεφάλι)
Χ: Παιδιά ο καθρέφτης θέλει κάτι να μας πει.
Ξαφνικά η χρυσός καθρέφτης πέφτει κάτω και ανήγει ένας χάρτης με αποστολές.
Π(έτρα): Πρέπει να πάτε στον ναό τον 5 seconds of Summer και να πάρετε από εκεί τα 2 vip και meet and greet εισιτήρια για τη συναυλία τους που θα γίνει στο Σικάγο(διακόπτη)
Σ: Είμαι τρελαμένη με αυτούς τους 4 body builder's :-)
Όταν τα πάρετε θα σας μεταφέρω σε άλλη περιοχή για να πάτε να βρείτε τον άλλον καθρέφτη. Μετά θα πάτε να τους μιλήσετε και θα τους πείτε το σύνθημα, εκείνη ξέρουν για αυτό. Το σύνθημα πρέπει να μείνει κρυφό και να μην το διαβάσει κανένας (Πρέπει να το κρυπτογραφύσετε). Ειναι 12-16-1-13-1-13-1. Το καταλάβατε;
Χ+Σ: Ναι
Κ(αθρέφτης): Μην το πείτε σε κανέναν οκ;
Χ+Σ: Ναι, καθρέφτη
Κ: Και να μην με λέτε Καθρέφτη το όνομά μου είναι Λουκ και πρέπει να βρούμε και τους άλλους καθρέφτες για να ελευθερωθούν τα αδέλφια μου, τα ονόματά τους είναι Μάικ, Κάλουμ και Άστον. Μαζί είμαστε η 5 seconds of Summer και προσπαθούμε να σώσουμε τους φανς από τα ρομπότ που μας μοιάζουν, του Δόκτορα 1D. Για αυτό πρέπει να μας βοηθήσετε να σώσουμε τους φανς από τα χέρια του αλλά και όλο τον κόσμο και για αυτό έχουμε μόνο 5 μέρες.
Σ: Ομγ θα κάνω τα πάντα για να σώσω τους τέσσερις αγαπημένους μου τραγουδιστές.
Καθρέφτης(Λουκ): Προσέξτε όμως αν περάσουν οι 5 μέρες θα παγιδευτούμε για πάντα μέσα στους καθρέφτες και δεν είναι καθόλου άνετοι.
Χ+Σ: Θα σας βοηθήσουμε!!!!
Λ(ουκ): Αν βγούμε από τους καθρέφτες θα πάρει ο καθένας σας δωρεάν είσοδο βιπ για όλες τις συναυλίες τις. επόμενες σεζόν
Σ: Ουαου αν το πω στις φίλες μου θα τρελαθούν από τη χαρά τους.
Χ: Πάμε να τελειώνουμε επειδή θα με ψάχνουν οι γονείς μου.
Γ(ονείς): Τι θα κάνουμε τώρα;
Τρέχουν στο Γραφείο εξυπηρέτησης πελατών για να δουν τι θα κάνουν με το γιο τους. Παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι και κανείς δεν απαντάει.
Μ(ητέρα): Πφουυ δεν αντέχω άλλο πάμε να γυρίσουμε πίσω.
Ψάχνουν να βρουν εισιτήρια για την επόμενη πτήση αλλά δεν υπάρχουν. Μέχρι να βρουν τα εισιτήρια πάνε να δούμε αν ξεκίνησαν για το ναό ο Χρήστος και η Σαμ αλλά τώρα έχουν μαζί, τον Παπαγάλο και έναν χρυσό καθρέφτη που είναι παγιδευμένος ο Λουκ.
Όλοι μαζί ξεκινάνε αυτήν την δύσκολη περιπέτεια για να σώσουν τους 4 τραγουδιστές από τα χέρια του κακού Δόκτορα 1D. Η πρώτη δοκιμασία που θα περάσουν είναι το ποτάμι των πέντε δευτερολέπτων.
Θα σας πω τη είναι αυτό το ποτάμι. Σε αυτό το ποτάμι ότι και αν περάσει θα γίνεται κάθε 5 δευτερόλεπτα, για αυτό πρέπει να είναι γρήγορα τα παιδιά αλλιώς τη βάλανε.
Χ+Σ: Οκ το πιάσαμε
Πάνε να περάσουν το ποτάμι με το ένα με το δύο με το τρία και τότε άστα να πάνε ο καθρέφτης πέφτει στο ποτάμι και για λίγο δεν έσπασε, επειδή αν έσπαγε το ρομπότ Λουκ και ο Δόκτωρ 1D θα είχαν περισσότεροι δύναμοι και δεν θα μπορούσαν να το σταματήσουν. Τρέχουν μέχρι την άκρη του ποταμού και βρίσκουν τον καθρέφτη χωρίς καμία γρατζουνιά.
Χ: Ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα.
Συνεχίζουν το ταξίδι τους αφού Περάσανε τον ποταμό των πέντε δευτερόλεπτων.
Καθώς φτάνουν στο δάσος με τα εκρηκτικά μήλα τρέχουν να σωθούν αλλά ανήγει μια τρύπα μπροστά στο δρόμο τους και δεν μπορούν να προχωρήσουν. Τότε ξαφνικά ο Λουκ τους λέει:
Λ: Κόψτε ένα κορμό από το δέντρο δίπλα σας και φτιάξε μια γέφυρα για να περάσετε.
Τα παιδιά κάνουν αυτό που τους είπε και φτιάξανε τη γέφυρα. Προχωράνε λοιπόν και βλέπουνε την κορυφή του ναού. Όπως κοιτάζει η Σαμ τον ναό πέφτει κάτω και χτυπάει το
YOU ARE READING
Μόνος στο σπίτι
RandomΠαραμονή Πρωτοχρονιάς Μία μέρα σε ένα σπίτι περίπου σαν την ταινία μόνος στο σπίτι αν την ξέρετε, είναι κατοικημένο από μια οικογένεια με εξι παιδιά. Έχουν κανονίσει να πάνε ενα ταξίδι στην Γερμανία για την πρωτοχρονιά, και το μικρότερο παιδί που εί...