Rare fans

159 5 0
                                    

Fans zagen mij vaak op foto's en de meeste vonden dat gewoon oke. Heel veel fans zijn van mijn leeftijd. Er zijn een aantal fans die mij ook waarderen. Ik dans hiphop en dat heb ik ook al een aantal keer laten zien, het staat ook op YouTube. Een aantal meiden hebben dat gezien. Dat komt omdat ze dan ook dansers zijn. Ik heb nu ook mijn eigen fan dom die ook fan zijn van b-brave. Ik vind het echt super dat ik nu een beetje bekend ben en ik ze mag vermaken met dans optredens. Na een lange tijd gaat het dan toch mis en worden er vervelende dingen gezegd. Er word namelijk gezegd dat ik hun in de weg sta. Dat ik en m'n broer geen broer en zus zijn, maar dat wij stiekem wat met elkaar hebben en dat wij dat  geheim moeten houden voor hun zodat de fans niks raars denken. Allemaal dat soort dingen. Ik ging met mijn broer praten over hoe het ging en hij zei, lekker laten gaan gaat vanzelf weer over. Ik zei, ik moet gewoon niet meer komen, dan hebben jullie geen gezeik. Dat is veel beter voor jullie, dadelijk gaat jullie carrière eraan omdat ik blijf komen en hun blijven zeiken. Ik was helemaal in tranen. Kaj zei nee jij blijft gewoon komen en dat gezeik gaat stoppen. Maar hoe dan, zei ik? Nou we gaan een filmpje maken. Met foto's van vroeger. Dan kunnen ze allemaal zien dat wij echt broer en zus zijn, dan laten we pappa en mama ook nog zeggen, dat wij familie zijn. Als ze dan nog zeiken hebben ze lekker pech. Ik was blij met z'n idee. Dat gingen we doen.

Mijn grote broer ( VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu