Kötü Erkek Modeli - 2

41 3 1
                                    

Multimedia'daki Zac'in gördüğü okuldaki kız.

"Zachau, gel kafeye gidelim." Dedim gülerek. "Zac, paran var mı konuşuyon sefil." Kahkaha atarak. "Olmasa konuşurmuyum lan."...
"Garson 2 kahve." "Tamam efendim." Zachau'ya dönerek "Epeydir konuşamıyoruz çok özledim kardeşim." "Bende özl." Garson Zachau'nun lafını keserek "Afiyet olsun kahveler hazır." Dedi ve gitti. "Zaphau aşık olduğun biri varmı." Dedim gülerek. O ise "Var, Ashes'le birlikteyiz." Dedi. Ben naptım of şimdi Zaphau'ya nasıl anlatcaktım.
"Zaphau sana bişey diyeceğim." Tamam dercesine kafasını salladı. "Zaphau, ben bugün Ashes beni öptü ve tokat attım."
"N-ne!? Nasıl yapar lanet olsun." Gözünden bir yaş döküldü ama bu yalanı söylemek zorundaydım yoksa benimle küsecekti bunu yapmak zorundayım. "Kardeşim takma kafana boşver." "Zac, haklısın ya s*ktir et." Dedi hafif gülerek. "Kahvemiz bittiğine göre gel şu okula kendimizi gösterelim." dedim gülerek. "Bencede Zac gel gidelim."...
Okula girerken herkes yere bakıyordu kızlar hariç anlamamıştım "Zachau neden herkes yere bakıyor." Dediğimde "Benden dolayı." Diyerek güldü o sırada bi kıza gözüm takıldı çok güzeldi bunu elde etmeliydim 10 saniye bakışmadan sonra o geride kaldı biz Zachau'yla sınıfa girdik ve 10 coçuk önümüzü kesti ve birisi "Nash'le bi probleminiz varmış öyle duyduk." Dedi gülerek Zachau ise şöyle dedi "Köpeklere alerjim var" dedi ve kahkahayı patlattık ve Zachau 11/C'nin kapısına gidip 9 çocuk getirdi ve konferans salonuna hepimiz indik. Kavga edecektik o sırada bizim gruptan bi gözü mavi diğeri gözü ise kahverengiydi ve korkutucu bir suratı vardı. Direkt karşı grubun başlarına yumruk attı ölümüne lavga ediyordu hepimiz karşımızdakilerle kavga ediyorduk. İri yarı olan çocuk üzerime oturdu tam yumruklayacakken bi gözü mavi olan çocuk bi kafa attı adam yere serildi. Bana mavi gözlü "İyimisin dostum." Dedi bende "Sağol iyiyim." Diyerek karşılık verdim Zachau ise yerde burnu kanamış yatıyordu ve küfür ediyordu.

Kitle çoğalması için bölüm paylaşmayacağım ne zaman 5 yorum gelir o gün bölüm paylaşırım. İyi günler sağlıcakla kalın yakında görüşürüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kötü Erkek ModeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin