Çünkü Çok Seviyorum

102 0 0
                                    

Arkadaşlar bunu sadece içimi dökmek için yazıyorum. Tanımadığım birine anlatmak daha kolay olur.
14 nisan 2015 dershaneden çıktık gidiyoruz abi. Yakın bi kız arkadaşımla elimizden telefon düşmüyor. Neyse kız arkadaşım onunla konuşuyor filan. Dedim abi sorsana beni tanıyo mu filan diye. Ama onunla tanışmıyoruz içimde de ona karşı beslediğim bişey yok sadece merak ettim. Sordu filan. Eşek ya selam söyle dedi. Abi yakın bi erkek arkadaşımın arkadaşı. Erkek arkadaşım o zamanlar bana eşek der öylede kaydetmiş beni ordan biliyor. Eve gidince yazdım ben buna as filan diye. Bir kaç ortak yönüöüz çıktı. O gün ben yatana kadar konuştuk. Ertesi gün yine dersanede çıktık gidiyoruz abi yine. Kız arkadaşım bana wp grubu açalım dedi, olur dedim. Açtık saat altı buçuk yedi gibi mesaj attı bana özelden. Niye en başta yazdın filan diye. Bende öylesine bi niyetim yoktu atmak istediğim için attım dedim, gruptan çıktım. Kız arkadaşım aldı beni gruba filan konuşmadım. Sonra ne oldu hatırlamıyorum biz bununla konuşmaya başladık, hem özelden konuşuyoruz hemde gruptan filan. Kız arkadaşım ay kıskandı eşek filan diyo onun içinde bana diyo kıskandı seni diye filan. Sonra arada canımlı filan konuştuk ettik. Sonra bi gün bana; bence bi süre konuşmayalım dedi. Tamam dedim. Bi hafta sonra mesaj attı bana teyzemdeyken. Ben soğuk davranıyorum filan. Niyr böyle davranıyorsun diyo bende artık sayılı kişilere eskisi gibi davrancam diyorum oda bana banada öyle davran filan diyo. Sonra okulların kapanmasına yakın kız arkadaşımla, erkek arkadaşımın yanına gittik ama benim niyetim onu görmekti. Nerdeyse iki aydır konuşuyoruz hiç görmedim yüzünü, sesini duymadım filan. Neyse bunlarda aşağıdaymış. Erkek arkadaşımı çağırdık üçümüz konuşuyoruz. Sonra ben erkek arkadaşıma onu çağırsana filan dedim çağırdı. Bunların gruptaki herkes geldi. Bana direk ' ne var eşek ne var' dedi bende ben mi seni çağırdım ya filan dedim. Gitti sonra banka oturdular. Sonra hiç yanımıza gelmedi filan. Neyse ben eve geldim yine konuşuyoruz. Bazen ay ölüyorum sana (!) yazıyorum filan başka bişey anlamasın diye. Sonra daha çok canımlı konuşmaya başladık filan. Ramazanda ilk sahurda beşe kadar oturduk. O gün şarkı atsana filan dedim, ilk attığı şarkı Koray Avcı/Hoşgeldin di. Çok beğenmiştim gerçekten halada beğeniyorum. Neyse bana bizim şarkımız olsun mu filan dedi, sen bilirsin dedim. Sen bilirsin demek ben istemiyorum naparsan yap demek dedi şarkımız olmasın. Sonra ben bizim şarkımız olsun filan dedim tamam dedi bizim şarkımız oldu. Ben aşkım bizim şarkımızı dinliyorum filan diyorum bende aşkım diyor. Herşey çok güzel hatta ramazanın ilk günü dışarı çıkçaktık dörtte ama altıda uyandı baya geç yatıyo çünkü. Bana sözü vardı pes öğretcekti. Ps ye gittik o yüzden, ertesi gün. Onuncu masaya oturduk. Bana anlatıyo bu şu şu bu filan diyo. Oynayamıyorum ama ben anlamadım. Ver kolu filan dedi uzattım kolu elimi tutmak için elimin olduğu taraftan aldı. Bende elimi tutmak için öyle yaptın dedim evet dedi. Elimi tuttu abi. Elimi. Neyse el ele durduk bi süre birisi gelince bırakıyorum elini, sonra yine tutuyorum elini. Benim uykum geldi dedim, sağ omzuna vurarak buraya yatabilirsin dedi. Bende başımı koydum omzuna. Sonra çıktık psden sahile geçtik. Gezdik beni evime bıraktı. Oda eve gidince hemen yazdı bana. Konuştuk filan. İlk başbaşa dışarda olduğumuz gündü o gün. 19 haziran. Öbürsü gün kız arkadaşım ben bide kuzenim parkta otıruyoruz. İlaydaya diyorum yaz gelsin ağlıyo filan yaz diyorum. Beni tanıyo o gülüyodur dedi. Gülüyodum abi yalan yok. Neyse geldi konuştuk filan telefonuma baktı. Bende dün onun telefonuna bakmıştım filan. Sonra yine çıktık. Yine ps ye gittik uşne aynı şeyler. Sonra başka bi yere gittik orda oturuyoruz. Hiç resmimiz yok resim çekindik filan elimde anı oldu. Yalanda söylemicem size ben başkasını seviyodum abi. Hala seviyorum belkide sevmiyorum bilmiyorum. Onu o zamanlarda hiç sevmiyorum sadece beni mutlu ediyo. Filan sonra hep çıkmaya başladık. Bazen arada sıkıldım senden diyo. Sıkılıyo sanıyodum çok üstüne gidiyorum sandım. İlk mesajları atmadım bi süre o attı sonra arada ben filan. Bi gün bana ben gidiyorum dedi nereye filan ağlıcak haldeyim baya üzüldüm o zamanlarda sevdiğim çocukta gidecekti babası yüzünden baya bi üzüldüm ama anlatamam size. Boğazım düğüm oldu. Sonra ben seni bırakıp gidemem salak dedi. Ama gitti oraya bi on gün için. Sınav sonuçlatı açıklancak tabi bu sıra biz onunla birlikte olucak o gün yanımda olucak benim. Ama bi kaç gün sonra gelicek sanırıyorum bş baktım üç gün önceden burda. O gün yanımda olucak. Onunla aynı okulda okulda olmayı istiyorum oda istiyo filan. Abi hiç mutlu olmadığım kadar mutluyum. O gün saat dört yirmi birde okulun önüne geldi çay bahçesine gittik yanıma oturdu telefonuna bakıyorum yine kokunu sandalyenin arkasına attı çok hoşuma gitti bilmiyorum. Çay bahçesinden kalktık başka bi yere gittik o bişey içiyodu. Bu sefer gerçekten kolunu attı omzuma. Facebook'ta geziyorum bi çocuk çıktı. Dedim bu çocuk çok kaslı oo tamam filan dedi. Bi anda ağzımdan ben seni seviyorum ama dedim. Telefonu aldım döndüm önüme. Bana ne dedin sen daha demin filan dedi. Ne dedim ya bişey demedim filan dedim abi. Sonra eve gittim akşam dokuz on gibi ben erkek arkadaşımın çok sevdiği bi çocuk var ona istek attım. Önceden de atmıştım ama silmiş o. Sonra o çocuk mesaj attı onunla konuştum. Gecede birde dedim erkek arkadaşımın arkadaşı işte filan konuşuyoruz. Niye konuşuyon konuşma dedi. Ama o da başka kızlarla konuşuyo banada söylüyo inadına konuştum. Sonra bana işim var bb dedi gitti. Sabah mesaj attım işte Günaydın diye Günaydın dedi işim var filan. Akşama kadar bi bahane bi bahane konuşmadık. Sonra sabah mesaj attım böyle olcaksa bitsin diye. Abi üzülmem zannettim. Gerçekten. O gece bi arkadaşla hem dertleşyim hem ağladım. Dün gecede aynısı oldu bu günde. Artık içimde tutamadım. Seviyo muyum bilmiyorum. Şuan bile boğazım düğümlendi. Neyse gençler sizi mutlu eden biri sizde bağımlılık yapmıştır. Sevmiyorum diye bırakmayım. Sevdiğimi bilmesem bile üzülüyorum mesajlarımızı okuyorum şarkımızı dinliyorum. Geçen günde barışmak istese yazar demiş ortak bi arkadaşımıza. İnada bindi arkadaşlar yazmam bu saatten sonra. Oda bana yazmaz zaten. Neyse. Bunuda sadece içimi tanımadığım bi daha hiç görmeyeceğim birilerine anlatmak istedim. İyi akşamlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kısa HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin