Zayn POVESTE
"De ce atunci cand credem ca suntem fericiti trebuie sa se intample ceva? De ce atunci cand esti aproape de varf te ranesti? De ce ea vrea sa plece din viata mea? De ce...."
Priveam plictisit tavanul , simtind cum capul imi explodeaza. Jade s-a asezat langa mine , sarutandu-ma. M-am ridicat in capul oaselor , pentru a realiza ce se intampla, amintirile incepand sa curga: eu, ea, club, bautura, zgomot, dragoste.
Mi-am lasat corpul sa cada greu peste perne . Am auzit un "S-a intamplat ceva , iubire ? ", dar nu l-am bagat in seama. Acum, Elizabeth imi acapara toata mintea, ieri , cand am vazut-o... Era mai frumoasa ca niciodata, obrajii imbujorati se contrastau perfect cu ochii de un albastru -marin. Simtisem, pentru prima oara in aceasta luna cum inima mi-o ia la goana. Si, pentru cateva secunde am vrut sa o imbratisez, sa o strang la piept si sa o sarut, dar inca doare faptul ca plecase, ca imi ascunde totul.
- Scumpule, esti bine ? am auzit-o pe Jade soptindu-mi mai mult.
Am murmurat un "Da" sec , ca raspuns. M-am ridicat din pat, luandu-mi cateva hainde si-am plecat. Nu aveam chef de nimeni, de nimic. Voiam sa fiu doar eu ,singur, voiam sa ma regasesc, dar stiam ca nu o voi face prea curand, pentru ca atunci cand ea a plecat l-a luat si pe adevaratul Zayn cu ea.
Mi-am scos o tigara si am inceput sa ma plimb pe strazile Londrei, mai mult ratacind. Cateva fane s-au apropiat de mine, spunadu-mi ca ma iubesc, dar nu era la fel cum o spundea ea...
Nu stiu ce fel de vraja facusem, dar ajunsem in fata casei ei. Am meditat un timp, nu stiam ce sa fac, am tras aer in piep, am aruncat tigara si am batut la usa. Devenisem agitat, nu credem ca voi fi vreodata atat de agitat pentru ca usa aceea nu se deschide. Intr-un sfarsit clanta s-a miscat, iar inima a inceput sa-mi bata atat de tare. Cand usa s-a deschis complet am simtit cum o mie de gloante imi strapung sufletul. Mi-am strans pumnii, iar fata mi se incruntase. In fata mea, cu o fata mirata statea Styles.
- Ce cauti aici ? m-a intrabat cu o urma de iritare in voce.
Am simtit nevoia sa sar pe el, sa-i dau tot atatia pumni cat am simtit eu cand el mi-a deschis usa. Am vazut cum din spatele ei rasare Elizabeth, si Doamne, tine-ma, era asa frumoasa. A ramas mirata de prezenta mea, si am putut vedea cum o lacrima ii strabate obrazul. Prostule! Nu trebuie sa o faci sa planga. Prostule ! Ce dracu cauti aici ? Nu vezi ca ea ii ocupata ? Si-a refacut viata !
Atunci, am simtit mai mult ca niciodata nevoia sa iau in brate. Asa ca, l-am impins pe Harry de perete si i-am acaparat intreg trunchiul cu bratele. SI-a asezat capul pe pieptul meu, iar eu am strans-o si mai tare. Am auzit cum usa se tranteste in spatele meu, si atunci am realizat ca Styles plecase, dar asta era cel mai putin important acum.
Am simtit cum El' isi ridica mainile spr capul meu, incepand sa se joace cu firele d par .
- Mi-a fost dor de tine, Elizaeth...
Am auzit un oftat parasindu-i buzele, apoi a zambit. S-a ridicat pe varfuri pentru a putea ajunge la nivelul meu. Mi-a luat capul in maini si ma privea, acum puteam sa-i privesc stralucirea din ochi...
- Stii ca te iubesc ? mi-a spus incet, cat sa aud doar eu. Dadeam aprobator sin cap.
- Si eu. am spus presarandu-mi buzele peste ale ei .
America am pus neext. spr sa va placa. cred ca o sa mai pun un capitol zilele aste. ce ziceti ?
YOU ARE READING
Give me love //1D// -pauză-
RandomNimic suspect atunci cand parintii tai te trimit pe alt continent sa inveti. Dar situatia devine ciudata atunci cand Harry Styles devine prietenul tau, iar parintii tai incearca sa va desparta. Dar ... De ce ? Asta I se intampla lui Elizabeth, at...