3. samuel zegt af zonder reden.

23 2 0
                                    

Ariana pov:
Ik word wakker gemaakt door taylor dat het al 12uur is en dat ik me nog moet opfrissen. Ik sta op uit bed en ga richting de douche met me kleding. Als ik uit de douche kom en me aangekleed heb loop ik naar beneden en pak een appel. 'Schiet op ari, hij komt al over een half uur' zegt taylor en op dat moment gaat me telefoon af. Ik pak me telefoon en ik zie dat het een berichtje is van samuel.

Whatsapp met samuel:

samuel: de afspraak gaat niet meer door... en stuur ook niks terug met waarom want het gaat niet werken tussen ons....goodbyee

En dan blokkeert hij me. Ik laat van schrik me telefoon vallen en er komen allemaal tranen. 'Hee ari wat is er aan de hand' hoor ik taylor vragen maar ik kijk alleen maar voor me uit. 'Is er iets met sam' vraagt taylor. 'Hij heeft het afgezegd en heeft gezegd dat het niet gaat werken tussen ons' zeg ik tijdens het snikken door. 'Gvd' zegt taylor en ze komt naast me zitten en slaat haar armen om me heen. 'Hij heeft me ook nog geblokkeerd' zeg ik zacht en taylor kijkt boos. 'DIE KLOOTZAK, IK GA HEM VERMOORDEN' schreeuwt taylor en ze pakt haar telefoon en loopt vervolgens naar de gang. En even later hoor ik haar schreeuwen en dan hangt ze op. Ze komt weer naar binnen en loopt gelijk weer naar me toe. 'Ik heb hem even duidelijk gemaakt dat hij je nooit meer mag zien' zegt taylor en ik knik. 'Kom dan gaan we wat afleiding zoeken' zegt taylor en ik schud me hoofd. 'Laat me maar even alleen' zeg ik en ze knikt en loopt dan de deur uit. Ik zie haar nog naar buiten lopen en dan loopt ze de hoek om. Ik pak me telefoon om te kijken of er nog iemand getweet heeft.
@samuelypl: ik dacht dat je de ware was maar dat bleek een hele grote leugen te zijn.

En dan nog wat reacties van meisjes:

@dianaypl: als ik erachter kom wie je hart heeft gebroken maak ik helemaal van kant.

@aliciasaysypl: die schijnheilige trut.. ze gaat eraan...

@naomivdvoort: die kutwijf als ik haar zie maak ik der kapot... net als wat ze bij samuel deed..

Ik schrik van de reacties en begin te huilen. Ik weet niet eens wat ik gedaan heb. Ik ga naar tweet en tweet iets..

@arianagrande: ik weet niet wat ik heb gdn @samuelypl maar je moet weten dat jij me nu gebroken heb.. vertel dan op zn minst wat ik heb gdn eikel...

@samuelypl: @arianagrande kom op zeg alsof je dat niet weet. Je gaat gwn met mij een beetje flirten terwijl je al een vriendje heb.

@arianagrande: @samuelypl ik heb geen vriendje hoe kom je daarbij?

@samuelypl: @arianagrande niet liegen dat heeft @taylorswift zelf gezegd..

Kijk nu komt de aap uit de mouw. Taylor dus.

@arianagrande @samuelypl dat is me ex van 2 jaar geleden sukkel hij heeft me pijnlijke dingen gdn dat jij niet weet. En nu kom je me dit flikken? Rot toch op..

En dan is samuel stil. Ik haat die rotwijf van een taylor nu echt hoor. Ze gaat maar lekker alleen terug naar rotterdam. En ze komt hier ook niet meer binnen. Hier komt ze niet mee weg. Die vieze vuile trut. Dan gaat me telefoon af en zonder te kijken neem ik op.

Telefoongesprek:

U: hallo?

Samuel: hee met mij

U: als je nog wat beledigde dingen wil zeggen haak ik af

Samuel: nee ik wil sorry zeggen

U: ach flikker toch op

En met dat hang ik op. Hij denkt toch niet dat dit nog goed komt he. En taylor moet dit al helemaal niet gaan denken. 'heeeee' hoor ik bij de deur en dan komt taylor binnelopen. 'Flikker op' sis ik en taylor haar gezicht betrekt. ' wat is er schat' vraagt taylor "bezorgd". 'Alsof je dat niet weet' zeg ik boos. 'Oh dat' zegt ze dan. 'PAK JE SPULLEN EN FLIKKER OP' schreeuw ik naar der en ze blijft gewoon staan. 'Flikker zelf maar op' zegt taylor terug. 'Jij hebt gestookt tussen mij en samuel en dat vergeef ik je nooit meer' zeg ik boos en ze kijkt net zo boos terug. 'Ja omdat ik ook verliefd ben op samuel' zegt ze dan. 'En jij verdient hem niet want jij krijgt altijd de leuke jongens die ik leuk vind' zegt taylor kwaad. 'DAT WIST IK TOCH NIET' zeg ik boos. 'Ik ga weg en ik kom niet meer terug' zegt taylor en ze neemt haar weekendtas en loopt dan de deur uit zonder nog iets te zeggen. Ze slaat de deur dicht en ik gooi boos een vaas naar de deur. Grrr.

Een extra lang hoofdstuk voor jullie xxx

in love with....ft B-braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu