Artık anladım ki iş baya ciddileşiyor ! Şuan evde dizi izliyorum , yani izlemeye çalışıyorum. Yarın nasıl davranmalıyım en ufak bir fikrim bile yok . Ne yani şimdi nişanlanıyor muyduk ? İnanılmaz heyecan verici ! Telefonum çalmaya başladığında belki Hilmicem'dir diye heyecanla baktım ama değil .
-Alo kıvırcığım !
+Mervoşum nasılsın kuzum ?
-İyiyim ama sen haftaya nişanlanıyormuşsun ! Yani en yakın arkadaşına da mı süpriz?
+Tamamen unutmuşum kuzum ya . Sana kim söyledi ?
-Murat söyledi . Neyse tebrik için aradım . Unutma ilk çocuğunun adı Merve .
+Uf Merve saçmalama . Hadi öptüm !
-Bay bay !Dedi ve kapattı . Bu kız ne istiyor ki ? Ama maalesef bunu düşünecek vaktim yok uyumam lazım !
Yatağıma Yavaşça uzandım ve Hilmicem'in telefonumdaki fotoğrafına bakıp uykuya daldım ....
Alarm yine Hilmicem'le olan muazzam rüyamın içine etti . Kalkıp duşa girdim evet kalkar kalmaz duşa girdim !
Çıkınca ekmek arası sandviç türü birşeyler yedim ve mavi bol elbisem ve beyaz converse ayakkabılarımı giydim . Beyaz bandana ve küçük el çantamı takıp Koşarak arabaya bindim .Geldiğimiz mağazadaki elbiseler resmen bir servet !
"Bak kızım bunu bir dene !" Dedi Zerrin teyzem . Sarı önü kısa arkası uzun kalın askı çok güzel bir elbise . Hemen fiyatına baktım 16.000 TL oha ben asla bu kadarlar parayı şimdi veremem !
"Zerrin teyze ben bunu kabul edemem ." Dedim elbiseyi uzatarak . ' Peki' anlamında başını salladı ve elbiseyi aldı . Bu sefer askıdan mor uzun dar kolları dantel bir elbise verdi ve bu da çok güzel ! Hemen elime alıp bakıyormuş gibi yaptım ve fiyata baktım 23.000 TL . Ya burada orta yollu hiç mi elbise yok of !
"Zerrin teyze bu hiç olmaz !" Dedim .
"Aaa abartma Serenay ! En fazla bir elbise sen benim gelinim olacaksın !" Dedi .
"Buyrun Zerrin hanım nasıl yardımcı olabilirim ?" Dedi satış elemanı .
"Sen benim müstakbel gelinim Serenay'a be bana Nişan elbiselerini gösterir misin ?" Dedi Zerrin teyze . Satış elemanı hemen daha büyük bir yere soktu bizi burada daha çok çeşit ve daha güzel elbise var !
"Serenay hanım bu bizim çok beğendiğimiz bir elbise ." Dedi mavi mor tonlarında uzun kabarık straplez bir elbise . Fiyatına baktırmadan kapını soktular beni . Çıktığımda Zerrin teyze hemen Yanıma koştu .
"Çok güzel olmuş canım !" Dedi tebessüm ettim ve boydan bir aynaya geçip kendime baktım . Hakikatten çok güzel olmuşum !
"İsterseniz diğer modellere de bakalım ?!" Dedi eleman kafamla onayladım ve birkaç elbise daha baktık . Ne kadar muazzam elbiseler denesem de içime sinmiyor ! Biraz mağazayı dolaşayım dediğimde Camın içinde çok güzel bir elbise gördüm . Zerrin hanım Yanıma geldi hemen .
"Gerçekten de güzel !" Dedi o Sırada yanımıza Sarışın uzun boylu bir bayan geldi .
"Aaa Zerrin ! Sen be zaman geldin ? " dedi sarılarak .
"Beyza daha yeni geldim hem bayan bizimle ilgilendi ." Dedi Zerrin teyze .
"Tamam kızım sen git ben Zerrin'le ilgilenirim . Davet mi var ?" Dedi Beyza denen bayan .
"Yok sen duymadın galiba Hilmicem evleniyor canım bak bu da gelinim Serenay !" Dedi kadın ile el sıkıştık .
"Nişan için elbise bakıyoruz !" Defi Zerrin teyze .
"Çok zevklidir Serenay'cım . Bu benim özel tasarımım bir elbise . İstersen dene !?"dedi Beyza hanım .
"Evet !" Dedim heyecanla . Gerçekten çok güzel bir elbise . Camdan 2-3 eleman çıkartırken heyecanım her şekilde anlaşılıyor olacak ki Zerrin teyze beni teselli ediyor .
"Buyur canım !" Dedi Beyza hanım . Hemen kabine girdim ve giymeye başladım .
Çıktığımda Zerrin teyze beni defalarca döndürdü ve baktı .
"Bunu alalım !" Dedi .
Takı ve ayakkabı işini bitirdiğimizde elimizde kocaman poşetlere Hilmicem'in arabasına bindik .
"Evet anne neden çağırdın beni ?" Dedi Hilmicem bıkkın bir sesle .
"Size Nişan yerini göstereceğim !" Dedi Zerrin teyze .
"Of ya of !" Dedi Hilmicem . Anlamıyorum bu çocuk neden benden bu kadar nefret ediyor ?
Suratı asıldı ve bana tiksinen bir bakış atınca dayanamayıp kulağına
"Benim annem babam değil , senin annen baban evlendiriyor bizi . Benim sana kötü bakış atıp elbise alırken oflamam lazım ama ben senin gibi değilim ! Bu Yüzden ailen beni gelin seçti . Canım !" Dedim . Bu sefer lafını almış olacak ki bana bakmıyor !Mekana geldiğimizde bu kadar beklemiyordum . Oldukça büyük hatta baya baya büyük . Filmlerde Saray'ın balo salonu gibi gösterilen yermiş burası . Biraz Hilmicemle etrafı gezerken sonunda konuştu .
"Üstüne geldiysem çok özür dilerim . " Dedi tabi dileyecek .
"Ama artık kırılıyorum . Sanki ben seni zorluyormuşum gibi yapıyorsun . Sen Dedin bana güven diye !" Dedim . Elini omzuma attı . Şuan içimden alekta movi movi Çalıyor ."Sen de biliyorsun ki seni sevmiyor neden bu kadar büyütüyorsun ?"
Doğru beni sevmiyor aferin iç ses! Yine berbat ettin herşeyi !
"Dikkat ederim bir dahakine ." Dedi . Evet o sevmiyor beni , ama ben ona deli gibi aşığım !
"Çocuklar Yarından sonra nişanlınız var !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk (hilser)
FanfictionZengin ve varlıklı bir ailenin şımarık çocuğu Hilmicem . Hilmicem'in platonik Aşkı ve hikayenin güzel kızı Serenay . Ve bu Aşkı bir araya getirecek sürpriz olay ! -hikaye tamamiyle hayal ürünüdür .