-party-

3.2K 35 1
                                    

Právě jsem se dívala na film v tom mě ale vyrušil můj mobil,volala mi Iss.Zvedla jsem to a ozvalo se "ahoj,tak co můžeš dneska?"."Jo řekla jsem jí že se budem u tebe učit."zachychotala jsem se. "Klasika"řekla Iss a zasmála se."Někdy se divím že to tvý tetě nedojde Ash.Vždyť jí je 26 to si snad nepamatuje jak to chodí?"."Hm taky se dost divím ale to možná bude tou 4 sklenkou vína co v sobě měla."

Zasmály jsme se.Bydlím s tetou protože mí rodiče minulý rok umřely když je jeden šílenec zastřelil ve škole kde pracovali jako učitelé.Teta mě dostala do opatrovnictví a vzhledem k jejímu celkem nízkému věku je to..no zajímavé.

"Už se na tu akci nemůžu dočkat,myslíš že tam bude Kevin?"řekla rozechvěným hlasem Iss.Popravdě Kevin je idiot a pěkný sukničkář ale Iss je do něho zabouchnutá.

"Jo bude,psal mi to."řekla jsem."On ti psal?"řekla smutně Iss."Ne mě ale Adamovi spletla jsem to."zalhala jsem protože byla smutná,Kevin tak trochu nabaluje i mě ale já o něho ani při nejmenším nestojím.

"Dobře a hele už musím jdu s Jeffreym ven.Pořád škrábe na dveře."poveděla Iss."Ok.Pa."Zavesila jsem a šla si pro něco k jídlu.Jenna uvařila..hm jako obvykle koupila mraženou pizzu.Ohřála jsem ji v mikrovlnce a šla zpátky.

Někdy mám chuť se sbalit a vypadnout odsud.Stejně jsem tu pořád sama.Jenna pořád někoho nabaluje u baru.Jednou si nějakýho přivedla sem a ten mě málem znásilnil.No už o tom nechci ani mluvit.

Bylo už půl 8 a já si řekla že bych se mohla jít připravit.Šla jsem do koupelny a vyčistila si zuby umyla obličej a namalovala jsem se a docela výrazně.Měla jsem černý stíny a křiklavě růžovou rtěnku.

Pak jsem se šla oblíknout do černých uplých mini šatů a vysokých podpatků.Šla jsem čekat před dům na Issabel a Johnathana.Když přijeli tak Jonathanovi malem vypadli oči z důlků.

Přijeli jsme na sunset a žasli jme nad tím jak je to obrovský bylo tam snad 20 000 lidí.Sunset je jedna obrovská párty na pláži kde se jen tancuje chlastá a další..Chodí se tam převážně v plavkách.Tak jsme šli na záchodky a převlíkli jsme se do plavek.Vyšla jsem ze záchodů a Jonathan s Iss na mě hrozně divně koukali tak jsem se koukla do zrcadla a zjistila jsem,že horní díl plavek mi je vážně malý.Tak nějak mi nedošlo že mi od minulého roku vyrostli prsa asi o dvě čísla.

"Přestante tak čumět stejně to je jedno,vždyt tady aspon polovina holek chodí nahá."řekla jsem ale opak byl pravdou protože mi to vůbec jedno nebylo naopak jsem se docela styděla."No naštěstí mám s sebou jěště ty tví nový plavky co sis u nás nechala minulej týden jak jsme byli plavat"řekla Iss a podala mi je abych se převlíkla.Je to moje zachránkyne nevím co bych bez ní dělala.

"Tak jdeme na too"řekla Iss a začala ječet a tancovat."Ještě se tu rozkoukám a dám si něco u baru"řekla jsem,"já taky je to tu divoký vid Ashley"řekl John."Dobře vy chcípáci já si to jdu užít" zakřičela Iss a šla těsně před podium.Seděli jsme s Johnym u baru a já si všimla kluka co na mě pořád zíral byl rozkošnej mám štěstí.Rozhodla jsem se že už půjdu tancovat tak jsem šla ještě s koktejlem a omylem jsem do toho kluka narazila a vylila na nej ten koktejl.No jasně mě se musí vždy stát nějakej trapas.

"Jaký bylo to pití?bylo aspon hnusný?"řekl a oba jsme se zasmáli měl vážně krásný hnědý oči a svaly ale měl tílko takže jsem neviděla bříško."Ne bylo super,ale kvůli tobě už si ho asi nedám"."Haha takže za to můžu nakonec já jo?a jak se vlastně jmenuješ?"."Jo jasně kdo jinej já sem do toho svým tělem nebouchla,a jmenuju se Ash"zasmála jsem se.Dean těší mě,zakroutil hlavou a sundal si tílko.Měl vážně skvělou postavu.Viděl mě jak na něj zírám nemohla jsem přestat.

Tak mě z toho vytrhnul a řekl jestli si jdu zatancovat."Jasně půjdu ráda"řekla jsem a šli jsme pak jsme dotancovali a šli k baru."Ty tancuješ ?seš fakt dobrá"řekl.

"Chodila jsem,ale už na to nemám čas."řekla jsem.Koupil mi ten stejný koktejl."Tak tady máš když jsem ti ho schodil"zasmál se."Děkuju si nemusel".

Pak jsme šli ještě několikrát tancovat a já se pořádně opila.

a další den..



Sex & CaviarKde žijí příběhy. Začni objevovat