Hani ağlarsın ya sonra ben güçlüyüm diye birden irkilirsin ve kendini güçlü hissedersin ağlıyosun ama inadına gülmen lazım bea .
Nisada'n
Yine uyandım off keşke hiç uyanmasam ne güzel kimse yok sadece sen uyuyon neyse tamam suan hayattan bezmiş bi sekilde aynaya bakıyorum şu tipe bak ya çok tipsizim herzamanki gibi. Okulun ilk günü niye okulumu degistirdiler ki ya lanet olası , şimdi gir sınıfa merhana ben nisa çetin 16 yaşındayım anasını sanki 11 yasındayım .Birazdaha aynanın karşısında durarsam manzallh kırılcak yanlız güzelliğimden değil tipsizlıgımden. Hayattan bezmis bi sekilde masaya yerlestim çok acıkmısım yani acıkıcam aksam kaldırıp yemek vermiyolar ya neyse amann tanrımm yumurta ulan şu yumurta bile sorunlu nsl bi devirdeyiz ya tavuğun g*tnden bile sorunlu yumurta çıkıyo , oha o masada duran krpmi benimmm yaşamaaa nedenimm , krepi bi güel yedikten sonra motosikletime atlayıp lanet olası yeni okuluma geldım . Evet benimm yeni kızz. Ya okula başka yabancı bi kız geldiğinde niye gözlerinizle taciz ediyonuzki . Sınıfa girdim hadi hayırlısı herkez bana bakıyo tipsizliğimemi yoksa yeni geldigmemi bence yeni geldim ya ondan ohaaa suan çoook tatlı bsy gördum anasının gözüüü tamam kendine gel nisan bsy olamamis gibi önume baktım . Kapi açıldı tatatamm gözluklü şişko bsy geldi sınıfa , nisooo beni çağrıyo off lanett olası kel kafa. Kendimi tanıstırdıktan sonra oo çookk kaslı kirazzz dudaklı karısıkk saçlı çocugun yanına gittim oturucaktım bana yanıma oturmayı dünüyosan uzaklaş yani kısacası hıhı nah bakışı omuz silkip yanına yerleştim seni salak diye mırıldandı kendini beyenmiş öküzz. EVE GITMEM AZ KALDI ohh bee. Acaba ders ne amann tanrımm lanett olasıı edebiyatmı ölmekk istiyorum sagıma baktım selam dedim o karışık saclarinı duzeltip nevar bucur dedi aahyyy sanki kendisi ćook uzun öküzz nolcak bende sensin o bakısı atıp kafamı sıraya gömdümm..