פרק שלושה עשר

54 6 0
                                    

אפיק זז בחדר בחוסר נוחות.
הוא היה לחוץ כשהבין עד כמה מפחיד מצבה של זוהר. הנסיך היה מסוכן ובהחלט מסוגל לעשות הכל.
"אבל למה שזה יהיה הנסיך?" הפעם היועצת הצטרפה לשיחה.
"רק לו יש את האינטרס לחטוף אותה. רק הוא לא ירצה שמשהו יקרה בממלכה, שמשהו ישתנה."
"אבל הוא לא אמור לדעת שהיא נולדה..."
"נכון. ועדיין."
חברי החדר החליטו לשלוח משלחת אל המלך.
אם הם חטפו אותה מכאן אז הם יחטפו בחזרה.
"ליקי, אני רוצה שאתה תבוא ותבחר עוד שלושה תלמידים ספורטיבים ביותר שבמצב מספיק טוב שיוכלו לעמוד מול לוחמים" המנהל התחיל בחלוקת הוראות.
"ריקי, את אחראית להביא תלמיד גאון עם חשיבה מחוץ לקופסה. שיוכל לעזור בהתמודדות במצבי לחץ, ובצורה מקורית ואסתרטגית." הוא המשיך בעודו פונה לריקי היועצת.
הוא התלבט כמה רגעים והמשיך "אפיק, אתה רוצה להצטרף אליהם?"
"בטח!" אפיק קרא בקול גדול נרעש מהעובדה שזאת בכלח הייתה שאלה.
"אוקיי.
אז עד היום בערב אני צריך את השמות של התלמידים אחרי שדיברתם איתם והשגתם אישןר.
ליקי, אתה בא איתנו, נכון?" המנהל סגר פרטים אחרונים.
אפיק כבר הפסיק לעקוב. מהרגע שהוא הבים שמחר בבוקר יוצאים לדרך הוא התחיל לחשוב מה הוא מתכוון לארוז כדי שלא יהיה כבד אבל שיהיה לו משהו.
**
"מפה לא מצאתם עוד עקבות וכלום?"
"לא. כאילו הם עפו מכאן"
"זה לא צריך להיות ככה אם הנסיך הוא באמת זה שחטף אותה"
שישה אנשים עמדו ביער מסביב לעקבה האחרונה שנראתה באזור. משהו לא נראה לאפיק טוב, כאילו יש שם משהו שהם מפספסים.
"מצאתי" הוא אמר בשקט וכל חברי הקבוצה נדרכו.
הוא הזיז עוד קצת את השיח הענק שהסתיר מאחוריו אבן ועליה חרוטה צורת כף יד.
הוא הניח את ידו על החריטה ורעש החל לבקוע מעברה השני
"זאת אזעקה!" מישהו קרא.
"לא, השער נפתח!" מישהו אחר התנגד.
"מה שבטוח זה שצריכים לברוח" אפיק מילמל והתחיל למשוך את כולם אחריו הרחק מהאבן אל בין לעצים.
הם היו מוסתרים היטב מאחורי שיח קוצני והביטו בחשש לעבר האבן שכעת זזה ממש בחזקה.
"מי זה??" קול גברי וחזק נשמע מבעד לפתח.
"היא ברחה! היא הגיעה לכאן! בטוח!
תחפשו בכל האיזור." ציווה קול סמכותי שכאשר גילה את פניו התגלה כנסיך.

חברי הקבוצה החווירו. הכל היה עניין של זמן עד שייתגלו בפני הנסיך.

אולי סתם כך הם היו מרוצים- כך היה מוביל אותם ישירות אל זוהר, אבל אחרי ששמעו את דבריו הבינו כי כנראה בארמון היא כבר לא תהיה.

ליקי ניסה לסמן משהו לחברי הקבוצה ואפיק מייד התרכז בשביל שעליו הוא הצביע.

אין ספק שמישהו עבר פה לאחרונה, ואם הם מבינים נכון- זאת לא אחרת מאשר זוהר.

הם קמו ונכנסו אל מחילת הצמחים שנפרצה.
-----
טאם דיגידםםם
הנה פרק נוסף, הייתי ממשיכה אבל אני צריכה ללכת לישון ורציתי להעלות היום לפני ששוב אשכח...
אז המזל שאני יודעת בדיוק לאן זה ממשיך- צפו להמשך ;)
חלומות מתוקים :))

להבה שמורהWhere stories live. Discover now