Capitolul 1

34 0 0
                                    

Pentru inceput ar fi frumos sa ma descriu... Ma numesc Mara si traiesc intr-un oras semi-dragut din Romania.
Ma gandesc uneori de ce am inceput sa fac asta.. de ce m-am apucat sa scriu o carte.. sunt sigura ca nimeni nu o va citi dar merita sa incerc, totusi o fac sa mai treaca timpul..
Ma gandesc uneori de ce viata este asa de complicata.. cand totul ti se pare minunat apare cineva si streica totul.. nemaipomenit, n-am ce zice..
Trebuie sa va povestesc ceva aproximativ funny:)).
Eu am un apartament in oras dar am si o casa la tară, in curte cu strabunica mea. Pe timp de vara vin aici, fiindca la bloc e mult prea cald, nu se poate trai de caldura ma jur.
Aici pana la urma mi-am facut prieteni si eram intr-un fel fericita pentru ca parintii mei aveau incredere in mine si chiar ma simtem bine cu anturajul ala.. intr-o seara eram la curte la matusa mea, era onomastica mea si a bunicului meu.. era ora 9:47 cand un "destept" se gandeste sa ma sune cu numar privat. Crezand ca sunt niste fete care mai fac glume aiurea i-am dat tatalui meu telefonul sa raspunda, gresita alegere... la telefon era un barbat mai in toata firea, ma rog, nu in toata firea pentru ca oamenii normali nu suna cu ascuns.. apoi omul ala a cam injurat :)).. si tata a decis ca din ziua aia nu mai aveam voie sa ies afara.. am izbucnit in plans direct fiindca mai aveam o luna jumatate de vacanta si mi se parea enorm sa stau in casa atata timp . Pana la urma tata s-a tinut de promisiune si nu am mai iesit de atunci.. ma simt aiurea fiindca stiu ca nu am facut nimic gresit si mi se pare putin aiurea ca am foat pedepsita pe nedrept..

Viaţă de adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum