- One.

76 3 0
                                    

Larisa's POV: "

"Laaaariiisssaaaaa". Ik schrik wakker en pak een kussen en ram mezelf voor mn kop. Iets van 6x. "Kom nou , We moeten gaan". Ik klik mn iPhone aan en zie dat het al 13.26 is. "Shit". Zeg ik zacht. Ik spring uit bed en trek mijn Grijze Adidas Trainingspak aan. We gaan toch maar naar mijn stiefvader. Ik loop de trap af en doe mijn haar in een slordige knot. "Hehe". Zegt mijn broer Thijs geërgerd. "Hou je mond dicht. Hoe vaak moeten wij op jou wachten Thijs Verveer?". Zegt mijn moeder. Ik lach en we lopen de deur uit.

Aangekomen bij mn stiefvader staat hij al in de deur opening. "Hoi". Zeg ik droog. "Is er hier iemand ongesteld?". Vraagt hij verbaasd. "NEE!". Ik loop naar binnen en kijk weg. Als ik om kijk zie ik mijn moeder zoenen met mijn Stiefvader. Ik noem hem liever Dick. Zo heet hij namelijk. Veel beter dan Stiefvader , Uhg. "Jongens ik en jullie moeder hebben groot nieuws , Ga zitten". Ik loop naar de bank en kijk Thijs vragend aan. "Jullie gaan toch nirt vertellen dat mama zwanger is he?". Vraag ik met grote ogen. "Neee , het lijkt er wel op. Wij gaan Trouwen!". Zegt Dick vol trots. Mijn mond valt open en ik kijk naar Thijs. What The Fuck?! Ze kennen elkaar pas net 5 Maanden? "Ik-ik heb even drinken nodig ..". Zeg ik. Thijs lacht me uit. "Vind je het niet leuk?". Vraagt mijn moeder aan me. "Nou euhm mam". Zeg ik zenuwachtig. "Pap is net 7 Maanden dood en jij gaat nu al Met Dick trouwen?! , Beetje raar. Vind je ook niet?". Thijs kijkt me aan. "Ja mam , Dick is een leuke Man , Maar .. ik wil geen vervanging voor pap". Voegt Thijs eraan toe. "Ik ga even een stukkie lopen". Zeg ik. "Liefje wacht is. Jij en Thijs mogen best je mening hebben maar ik ga Hoe dan ook met DICK TROUWEN!!". Ik kijk heel boos en sta op. "Mam , Je doet maar. Ik ga naar oma Toe. Ajuu". Zeg ik boos en ik ren naar buiten en barst in tranen uit. Met dick trouwen? Ze doet maar. Ik pak mijn iPhone en bel mijn oma op.

>>. Hallo oma , Met Larisa.

<<. Hey schat , waarom bel je ?

<<. Ik wil graag naar u toe komen , Is dat okee?

>>. Tuuuurlijk schat. Kom maar , Maar daarna moet je wel vertellen waarom!

>>. Ja oma totzo !

En ik hang op. Ik wil no way dat hij mijn "Vader" word. Soms als hij bij ons slaapt dan stres ik me zooooo erg. Hij ligt dan met zn bek open op de bank en wij maar opruimen , Ohwja , En die lucht als tie van d wc komt. Nou sorry hoor , Maar niemand Vervangt mijn vader. Hij was ziek .. Kanker .. Echt een klote ziekte. Ik loop verder en zie dan mijn oma's huisje al staan , Ze is echt ze lieefste vrouw van de hele wereld. Ineens word ik gebelt. Het is Dick.

>>. Wat moet je ?

<<. Jy , En dat broertje van je , Gaan niks verpesten , Gesnopen??

>>. Het zal wel. Dikke doei dick , doe mn moeder de groeten.

Ik haatte die vent zo erg. Ik mis mijn moeder wel.

Aangekomen bij mijn oma staat ze al buiten te zwaaien. Ik zwaai terug. "Hey Oma :)". Ze lacht naar me. Ze maakt een gebaar van kom binnen en ik draai me even om. Er loopt een hele schattige Jongen met bruine haren langs , Ook een beetje van mijn leeftijd. Ik lach naar hem. Ik kijk hem na en loop dan maar naar binnen , Oeeff.

"Zo liefje". Begint mijn oma. "Wat is er aan de hand , Je komt nooit zomaar langs". Vraagt ze verbaasd. "Het is mama". Ik krijg al tranen in mijn ogen bij de gedachte. "ze wil gaan tr-". Verder kom ik niet want tranen rollen alleen maar over mijn wangen. "Ach liefje toch , Ik weet wat je bedoelt , Neem maar een lekker kopje thee". Ik knik en klik mijn iPhone aan. 3 Gemiste oproepen van Dick , 6 van mama En 3 van Thijs + Ik zie dat het al 15:00 Is. Wat een tijd. "Waar is opa?". Begin ik. "Die is naar de voetbal". Zegt ze. Ik ben echt moe. "Kan ik hier een n-n-nachtje blijven?". Vraag ik zenuwachtig. "Tuurlijk liefje". Ik lach en geef mijn oma een knuffel. "Ik ga evem snel naar huis om mijn spullen te halen!". Roep ik en ik loop naar huis.

Als ik thuis aankom staat de deur op een kier. Das ook raar. Mijn moeder had hem toch dicht gedaan ? Als ik naar binnen loop hoor ik allemaal gerommel. "H-hallo?". Zeg ik bang maar toch nieuwsgierig. "Wie ben jij?". Zegt een boze maar toch zware stem. "I-ik w-woon hier , Meneer. W-wie bent u". Zeg ik als ik verder loop. "Pff , Alsof je dat niet weet , wat denk je nou zelf? sukkel. Ik kom voor jou , Heet jij Larisa?". Ik zie hem niet want het is pikkedonker. "J-ja?". Wat moet hij van me? Ach dat wil ik dan wel is zien. Letterlijk. "Grijp haar". Hoor ik hem roepen. Van beide kanten word ik aangevallen en ik probeer me los te rukken. "Blijf van me af , Ik ben geen speelgoed !! Trek me niet zo uit elkaar!!". Ik krijg 1 arm los maar al snel word hij weer gepakt en krijg ik een klap in mijn gezicht. Toen werd alles nog zwarter.

Als ik wakker word lig ik ergens op de grond. Het is er erg kil en stil. De tranen stromen over mijn wangen. Ineens gaat de deur open. "H-hallo?". Zeg ik zacht. "Hey". Zegt een lieve stem. Er komt een stukje zonlicht naar binnen en ik kan bijna zien wie het is. Een jongen met Bruine ogen en bruin haar. Hij lijkt op Justin Bieber. "Ik kom je redden meid!". Zegt hij zacht. Een klein glimlachje ontsnapt uit mijn mond. "KIJKUIT!!". Gil ik. Een grote man achter hem wil hem neerslaan maar hij is te snel weg , Hij bukt en draait om. Mijn Mond valt open. "Niet weer Justin. Laat haar met rust of ik pak jou dit keer". Justin? Dus het was hem wel. Back to the point , Wie is die dikke man , En waar ben ik uberhaupt. "Jammer voor je vetzak". Ik schrik van die reactie. Justin slaat hem keihard op zijn neus. De man valt bewusteloos neer. "D-Dankjewel". Zeg ik geschrokken. "Geen dank , Ik ben Justin , Ik zal je naar mijn huis brengen en dan leg je uit wat er is gebeurd okay?". Zegt hij rustig. Ik knik. Hij tilt me op als een echte prinses. Ik voel me ook zo. Als hij mij in zijn auto zet , Val ik na 3 minuten al in een hele diepe slaap.

The Love That Never Ends.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu