פרק 10 - המאהבת של דן

2.6K 114 5
                                    

נקודת מבט אלינור:

כשנכנסתי עליתי ישר להתקלח. סיימתי אחרי חצי שעה כי השיער שלי אחרי בריכות לא משהו. למרות שהיה מוקדם החלטתי לסדר את התיק וללכת לישון. בזמן שאני מסדרת את התיק ברנדון התקשר אליי ״היי ברנדון״ אמרתי כשעניתי לשיחה ״היי אלי תקשיבי מחר אנחנו לומדים רק שעתיים ראשונות כי יש הכנה לבגרויות״ ברנדון אמר ״אהה אוקיי יותר טוב אז מה להביא?״ שאלתי ״להביא מחברת שורות וקלמר״ הוא ענה ״אוקיי לילה טוב יפה שלי" אמרתי ״לילה טוב יפה שלי״ הוא אמר וניתקתי. ׳מחברת ? איפה יש מחברת חדשה?׳ חשבתי לעצמי ״אמא!״ צרחתי ״מה אלי?״ אמא צרחה לי בחזרה ״בואי רגע״ צרחתי שוב ״באה באה״ היא אמרה ונכנסה בדלת ״מה את צריכה?״ אמא שאלה ״יש מחברת שורות חדשה?״ שאלתי ״כן״ היא אמרה ופנתה לספריה שלי ״הנה קחי״ היא אמרה ונתנה לי מחברת ״תודה אמא״ אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי ״לילה טוב אלי״ היא אמרה והלכה לדלת ״לילה טוב אמא״ אמרתי והיא יצאה מדלת. שמתי את המחברת בתיק עם קלמר והלכתי לישון.

קמתי בבוקר לצליל של השעון המעורר שלי הלכתי לאמבטיה בחדר שלי שטפתי פנים וציחצחתי שיניים. חזרתי לחדר וראיתי שברנדון התקשר לפני דקה התקשרתי אליו חזרה והוא ענה ישר ״בוקר טוב ברנדון״ אמרתי בקול ישנוני ״בוקר אלי״ הוא אמר ״רצית משהו?״ שאלתי ״רק לדעת שאת באה והתעוררת״ הוא ענה ״אוקיי טוב ביי נתראה בבצפר״ אמרתי ״ביי אלי נתראה״ הוא אמר וניתק. לבשתי חולצת בית ספר שחורה סקיני ג׳ינס רגיל ואולסטאר שחורות,עשיתי קוקו גבוה וירדתי למטה כדי אכלתי קורנפלקס עם שוקו. שסיימתי השעה הייתה 07:25 עליתי בחזרה לחדר לקחתי את התיק שלי ואת הפאלפון ירדתי בחזרה ויצאתי.

נכנסתי לבית ספר וראיתי את ענבר ודן רבים תוך כדי שענבר בוכה ״ענברי מה קרה?״ שאלתי והיא המשיכה לבכות ״בואי נלך לשטוף פנים״ אמרתי ולקחתי אותה לשירותים. שטפתי לה את הפנים והיא נרגעה קצת ״את יכולה להסביר לי מה קרה?״ שאלתי ברוך והיא הנהנה ״אני מקשיבה״ אמרתי והיא התחילה לספר.

נקודת מבט דן:

נכנסתי לבית ספר ופתאום אני רואה מישהי מתקרבת אליי ״היי דני״ היא אמרה ״הי מי את?״ שאלתי ״אני מלודי מרק (Merk) ואני גם אהבתך״ היא אמרה וחיבקה אותי מיד הזזתי אותה ״אני מצטער אבל אני אוהב את ענבר״ אמרתי בלי ספק ״טעות חמוד אתה אוהב אותי״ היא אמרה ״ממש לא אז עכשיו אני הולך נמאס לי ממך אני אוהב רק את ענבר!!״ אמרתי והיא נישקה אותי הזזתי אותה ישר הסתכלתי הצידה וראיתי את ענבר בוכה רצתי אליה וחיבקתי אותה והיא נרתעה ממני ״ענבר אני נשבע לך אני אוהב רק אותך והיא נישקה אותי, אני לא נישקתי אותה״ אמרתי והיא המשיכה לבכות ופתאום אלינור באה ולקחה אותה. הלכתי לאחורי הביניין והתחלתי להרביץ לקיר עד שכבר היה לי דם באצבעות והתחלתי לבכות כמו ילדה בת 4 עם קוקיות.

נקודת מבט אלינור:

״אז ככה״ היא התחילה ״נכנסתי בשער של בית ספר וראיתי מרחוק את דן באתי לכיוונו ופתאום הוא התנשק עם איזו מישהי״ היא אמרה וירדו לה קצת דמעות ״נתת לו להסביר?״ שאלתי והיא הנידה בראשה ״את צריכה אולי היא בכלל נישקה אותה בכוח״ אמרתי ״אוקיי אני אדבר איתו״ היא אמרה והלכה לחפש את דן.

נקודת מבט ענבר:

אלי הרגיעה אותי והלכתי לחפש את דן אבל ראיתי את אדיר ״אדיר ראית את דן?״ שאלתי ״כן מאחורי הביניין״ הוא ענה ״אוקיי ביי״ אמרתי והלכתי למאחורי הביניין. ראיתי את דן בוכה עם דם באצבעות של הידיים, ישר רצתי וחיבקתי אותו ״דני תפסיק לבכות״ אמרתי ״ענברי זאת את?״ הוא שאל ״כן זאת אני דני״ אמרתי והוא הפסיק לבכות ״תסביר לי אחר כך עכשיו צריך ללכת לכיתה״ אמרתי וקמנו מהדשא והלכנו לכיתה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בתמונה דן ואדיר וייס החתיכים
טוב אין לי עוד על מה לחפור........
אז הפרק מוקדש ל.... maayan999 שהיא הבת דודה השווה שלי והיא עזרה לי.
❤️ U-AZ

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now